مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر در نشست با اصحاب رسانه اعلام کرد؛

کسب رتبه اول از بین ۳۳ اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کشور

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان:

عملیات تخریب اراضی ملی کلکش متوقف شد

عملیات تخریب اراضی ملی و ییلاقی روستای کلکش با حضور به موقع نیروهای منابع طبیعی شهرستان زنجان، متوقف شد.
عملیات تخریب اراضی ملی و ییلاقی روستای کلکش با حضور به موقع نیروهای منابع طبیعی شهرستان زنجان، متوقف شد.
کد خبر: ۱۳۰۹۱۱۳
به گزارش جام جم زنجان، خلیل آقاجانلو مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، از توقف عملیات تخریب و تصرف اراضی ملی و مراتع در یکی از روستاهای شهرستان زنجان خبر داد.

وی افزود: در راستای پیشگیری از تخریب و تصرفات اراضی ملی به ویژه در ایام نوروزی و تاکیدات دادستان  استان مبنی بر لزوم جدیت بیشتر و افزایش گشت در این ایام جهت مقالبه با اقدام غیر قانونی برخی افراد در تخریب و تصرف غیر قانونی اراضی ملی، با گزارش یکی از اهالی روستای کلکش مبنی بر تخریب و جاده کشی در اراضی ملی این روستا، بلافاصله واحد گشت به محل اعزام و با مشاهده تخریب عرصه های ملی- احداث راه توسط یک بولدزر آن را توقیف کرد.

گفتنی است که متخلفین پس از مشاهده گشت های منابع طبیعی از محل متواری شدند و در حال حاضر اقدامات مربوط به دستگیری متخلفان توسط مراجع قانونی در حال پیگیری است.

آقاجانلو در ادامه تاکید کرد: با هماهنگی با مراجع قضایی عملیات ساخت و ساز و تخریب و تصرف مراتع و اراضی ملی در این روستا متوقف و ضمن ضبط ادوات تخریب و بولدزر، پرونده این تخلف به دادگستری ارسال شد تا مراحل قانونی خود را طی کند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، یادآور شد: طبق ماده 55 قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور، هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها