جانشین پلیس راهور پایتخت گفت: چنانچه بر اساس تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا تردد و مراجعه به بوستان ها ممنوع شود پلیس در راستای جلوگیری از تردد و توقف در این اماکن حضور دارد در غیر این صورت وظیفه ذاتی خود یعنی روان‌سازی ترافیک را انجام می دهد.
کد خبر: ۱۳۰۸۸۸۷
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه باز بودن بوستان‌ها و مراکز تفرجگاهی منوط به نظر ستاد ملی مبارزه با کروناست به تمهیدات پلیس در آستانه سیزدهم فروردین اشاره و اظهار داشت: نیروهای پلیس راهور تهران بزرگ در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه به صورت آماده باش کامل و صد درصدی در تمام مراکز تفریحی و تفرجگاهی سطح شهر تهران جهت کنترل ترافیک و تردد حضور داشته و اقدامات ترافیکی ویژه این ایام را انجام می‌دهند. 
 
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: براساس سنت دیرینه و کهن ایرانیان، شهروندان به همراه خانواده  در روز سیزدهم فروردین (روز طبیعت) به منظور گردش و تفریح به دامان سبز طبیعت از جمله پارکها و گردشگاه‌های عمومی داخل و اطراف شهر ها مراجعه می‌کنند.   
 
 موسوی پور گفت: پلیس راهور تهران بزرگ برابر تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا طرح های انتظامی و ترافیکی را تهیه و اجرا خواهد کرد.
 
وی افزود: در هر صورت، در راستای برنامه ریزی های صورت گرفته پلیس راهور تهران بزرگ با کلیه امکانات نیروی انسانی، خودرویی، موتوری و تجهیزاتی خود اقدام به پوشش ترافیکی معابر داخلی و منتهی به پارک های شهر تهران مانند چیتگر، سرخه حصار ، یاس فاطمی و کلیه اماکن تفرجگاهی نموده و همچنین کلیه خیابان ها و بزرگراه های پیرامونی سایر بوستان ها و تفرجگاهها از ساعات ابتدایی صبح پوشش داده خواهد شد.
 
سرهنگ موسوی پور گفت : چنانچه بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا تردد و مراجعات ممنوع اعلام شود، پلیس راهور از تردد و توقف در اماکن اشاره شده جلوگیری خواهد کرد و اگر ممنوعیتی اعلام نشود در جهت روان‌سازی ترافیک اقدامات لازم  را انجام خواهد داد.
 
وی یادآور شد: نیروهای پلیس راهور با  آمادگی صد درصدی در هر دو روز پنج شنبه و جمعه دوازدهم و سیزدهم در کلیه معابر سطح شهر حضور دارند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها