مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی:

برخورد قانونی در انتظار متخلفین

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: عدم رعایت زمان قانونی و اعلام شده بهره‌برداران و مرتعداران از مراتع و اراضی ملی جهت چرای دام‌ها برخورد قانونی در پی دارد.
کد خبر: ۱۳۰۸۸۶۳

به گزارش جام جم آنلاین هادی قاسمی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی ضمن تاکید بر لزوم رعایت قانون توسط بهره‌برداران، دامداران و مرتعداران در استفاده از مراتع و اراضی ملی جهت چرای دام‌ها عنوان کرد: بهره برداران، دامداران و مرتعداران باید طبق زمان اعلامی شروع چرای دام را  از  تاریخ 1400/2/15 به بعد آغاز کنند و تا این تاریخ اجازه ورود دامهای خود را به مراتع و اراضی ملی ندهند که در صورت عدم رعایت این امر با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.   
وی همچنین ادامه داد: نیروهای یگان حفاظت در عرصه های ملی و منابع طبیعی استان از ابتدای شروع تعطیلات عید تا پایان ایام نوروز به منظور رصد دقیق منابع طبیعی و گشت و مراقبت های شدید با هماهنگی دادستانی و نیروی انتظامی افزایش یافت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی بیان کرد: طبق هماهنگی و تعامل با نیروی انتظامی مقرر شده  تا این نیروها علاوه بر رسیدگی و برخورد با متخلفان و متجاوزان به عرصه های ملی و منابع طبیعی در زمینه سایر تخلفات حوزه منابع طبیعی نیز كمک‌ رسان یگان حفاظت منابع طبیعی باشند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مردم در زمان حضور در طبیعت و فضای سبز باید ضمن رعایت موارد ایمنی از ریختن هر گونه زباله و روشن كردن آتش غیر ضروری خودداری کنند.

قاسمی اضافه کرد: دوستداران و گردشگران طبیعت می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخریب و قطع درختان و آتش سوزی در عرصه های جنگلی و مرتعی استان با شماره تلفن رایگان 1504 تماس گرفته و وقوع هر گونه حادثه یا قانون شکنی را به خدمتگذاران خود در منابع طبیعی اطلاع دهند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها