مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی گفت: تاکنون ۳۵ هزار بسته معیشتی در سه مرحله توسط این جمعیت توزیع شده است.
کد خبر: ۱۳۰۸۶۶۴
 مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی گفت: تاکنون ۳۵ هزار بسته معیشتی در سه مرحله توسط این جمعیت توزیع شده است.
به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ،حمید حسین‌پور در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز با ارائه گزارشی از خدمات و فعالیت های جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر به تعبیر امام خمینی یک‌ موسسه خیریه و عام المنفعه‌ مردمی است که بدون حضور مردم، برنامه های آن به نتیجه نمی‌رسد.
وی ادامه داد: بزرگ ترین سرمایه‌ ما اعتماد مردم است و ما گوهر گرانبهای اعتماد عمومی را ارج نهاده و وظیفه خود را پاسداری از این گوهر می‌دانیم.
حسین پور، امداد رسانی به حادثه دیدگان را مهم ترین وظیفه این سازمان برشمرد و گفت: در طول سال ۹۹ از طریق شماره تلفن۱۱۲ در جریان تعداد کثیری از حوادث قرار گرفته و با کمک سایر دستگاه های امدادرسان، اقدامات زیادی انجام دادیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در خصوص معاونت داوطلبان این سازمان اظهار کرد: معاونت داوطلبان پلی بین توانِ توانمندان و نیازِ نیازمندان است که در سال ۹۹ با یاری خیّران اقدامات ارزشمندی در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص طرح کمک مومنانه انجام شد.
وی ادامه داد: در سه مرحله و در مجموع ۳۵ هزار بسته معیشتی به بیماران و خانواده های کرونایی در قالب طرح «فرشتگان رحمت» و «همای رحمت» توزیع و اهداء ۱۰ هزار واحد خونی در قالب طرح «حمایت ماندگار» نیز از طرح های دیگر جمعیت هلال احمر است.
حسین پور خاطرنشان کرد: در سال گذشته جشنواره ملی- فرهنگ هنری-ادبی «رفیق خوشبخت ما» در خصوص مقام شامخ شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد که برگرفته از کلام نورانی رهبر انقلاب به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها بود و پرداخت هنرمندانه ای به سیره‌ این شهید و تطبیق آن با اصول جمعیت هلال احمر  انجام شد که با استقبال خوب جوانان روبرو شد و حدود ۴۵ هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد که به ۸۴ اثر برتر جوایزی داده شد.
وی، در خصوص طرح «خانه های هلال» نیز گفت: راه انداری خانه های هلال در بخش هایی که فاقد مرکز هلال احمر هستند، از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر بود که بالغ بر ۲۰۰ خانه هلال سال قبل ساخته شد و تلاش خواهیم کرد در سطح استان و در تمامی دهستان ها این خانه ها را راه اندازی کنیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی ادامه داد: با ابلاغ طرح شهید سلیمانی، جمعیت هلال احمر نیز به عنوان یکی از اعضای کمیته اصلی این طرح در راه مقابله با شیوع ویروس کرونا در قالب طرح ناظران و آمران سلامت، کارهایی از قبیل غربالگری و تب سنجی مخصوصا در مبادی مرزی را انجام داد.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها