فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی لرستان گفت: گردشگران آذربایجانی در خرم آباد از مرگ نجات پیدا کردند
کد خبر: ۱۳۰۸۶۶۲
به گزارش جام جم آنلاین لرستان، فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی لرستان گفت: یک خانواده‌ گردشگر اهل آذربایجان با اقدام به موقع یگان های امداد در خرم‌آباد از مرگ حتمی نجات یافتند.
 
 سرهنگ محمدرضا مرادیان افزود: شب گذشته نیروهای یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان در هنگام گشت ‌شبانه در محدوده باغ گلستان در دامنه قلعه فلک‌الافلاک، متوجه باز شدن ناگهانی در یک کامیون کانتینردار و سقوط پسربچه‌ای از آن می‌شوند.

وی با اشاره به حضور نیروهای یگان حفاظت میراث‌فرهنگی لرستان در محل حادثه، تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، خانواده این پسربچه درون کانتینر کامیون در اثر استفاده غیرمتعارف از گاز پیک‌نیک برای گرمایش دچار گازگرفتگی شده‌اند.

وی ادامه داد: عوامل یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان تا قبل از رسیدن اورژانس، با خروج اعضای خانواده از کانتینر اقدامات فوریتی و اورژانسی را به‌کار گرفتند و آن‌ها را از مرگ نجات دادند.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی لرستان ضمن تشکر از اقدام به‌موقع همکاران گفت: در کنار حفاظت از آثار تاریخی، امنیت جانی گردشگران نیز در اولویت کاری ما قرار دارد و برای همه گردشگران آرزوی سلامتی داریم.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها