فرماندار قم در حاشیه بازدید از کشتارگاه مرغ بهاران قم گفت: توزیع مرغ گرم خارج از شبکه توزیع با قیمت بالاتر از نرخ مصوب (کمیسیون تنظیم بازار) ممنوع است و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۰۸۵۲۸

به گزارش  جام جم آنلاین، در پی کمبود مرغ در قم و تشکیل صف در محل‌های عرضه مرغُ شب گذشته فرماندار قم، مرتضی حیدری همراه با هیاتی شامل مدیرکل دامپزشکی استان قم، معاون بهبود تولیدات دامنی جهاد کشاوری، معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت، معاونان فرماندار، ناظران بهداشت و جمعی از خبرنگاران از کشتارگاه صنعتی بهاران قم بازدید کرد.

 

در این بازدید که به مدت ۳ ساعت به طول انجامید، فرماندار قم و همراهان از فرایند کشتار، استحصال، تولید، بسته بندی، نگهداری، ذخیره سازی و حمل نقل بازدید کردند و روند انجام امور را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

مرتضی حیدری در جمع خبرنگاران، به تدابیر اتخاذ شده برای توزیع مرغ و رساندن آن به دست مصرف کننده اشاره کرد و گفت: کلیه دستگاه‌های اجرایی مسئول برای تامین و توزیع مرغ گرم در این ایام تا رسیدن به دست مصرف کننده اهتمام ویژه ای دارند و این روند به طور دائم در رصد مسئولین است.

رئیس کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی شهرستان قم افزود: توزیع مرغ گرم خارج از شبکه توزیع با قیمت بالاتر از نرخ مصوب (کمیسیون تنظیم بازار) ممنوع است و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد.

حیدری تصریح کرد:‌ مجموعه های بازرسی و نظارتی باید با دقت بیشتر بر نحوه توزیع این محصول نظارت کرده و گزارشات مربوط به این موضوع را در اسرع وقت پیگیری کند.

فرماندار قم همچنین از تولید کنندگان و فعالان اقتصادی مرغ نیز که در این ایام با توجه به نوسانات بازار زحمات زیادی را متحمل شدند، تشکر و قدردانی کرد.

در این بازدید مقرر شد تا کمیسیونی متشکل از دستگاه های نظارتی و تولیدی تشکیل شده و آمار مرغ گرم تحویل گرفته شده از کشتارگاه و محل های توزیع و نحوه توزیع مورد نظارت دائمی قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها