مادر شیطان صفت استرالیایی برای تصاحب پول بیمه فرزندانش، با طرح نقشه ای شوم آنها را به قتل رساند.
کد خبر: ۱۳۰۸۱۸۸
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، زن استرالیایی‌ای که با اتهام کلاهبرداری از بیمه بابت ناتوانی جسمی دو فرزندش و همچنین قتل تدریجی آن‌ها روبه رو است در دادگاه تحت  محاکمه قرار گرفت. «ماری ماویز کرابرتری» اهل گُلد گوست استرالیا به اتهام قتل دخترش «ایرین» ۱۸ ساله و پسرش «جاناتان» ۲۶ ساله توسط پلیس بازداشت شده بود. بنا به گزارش پلیس این دو قتل در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۷ توسط این زن و با تزریق دارو و مسموم کردن آن‌ها انجام شده بود.
 
نقشه مادر شیطان صفت برای دریافت پول بیمه چند هزار دلاری
ایرین در سپتامبر ۲۰۱۲ هنگامی که مادرش در یک سفر دریایی به سر می‌برد در خانه اش مرده پیدا شد. بنا به گزارش ۹News جاناتان پنج سال بعد در همان آدرس در کوئینزلند نیز به شکلی مشابه جانش را از دست داده بود. این زن قبل و پس از مرگ دخترش مبلغ ۵۶۷ هزار دلار از بیمه بابت نگهداری از فرزندانش ناتوانش دریافت کرده بود. گفته می‌شد او دو ادعای ناموفق دیگر در سال ۲۰۱۷ برای از کارافتادگی دائمی و فوت فرزندش مطرح کرده بود. این در حالی بود که در صورت موفقیت در هر دو مورد این زن ۳۶۳ هزار دلار دیگر دریافت می‌کرد.

کاساندرا هاپر، دوست جاناتن روز سه شنبه در دادگاه شهادت داد که دوستش جاناتان توسط مادرش کنترل می‌شد و باید طبق قوانین او زندگی می‌کرد. او به داگاه گفت که جاناتان پس از مرگ خواهرش «ایرین»، تبدیل به فردی خودساخته شده بود. او گفت که مادر مقتول، به پسرش اجازه کارکردن در بیرون از خانه را نمی‌داد.
همچنین «کاتلین لافت»، دوست جاناتان نیز به دادگاه گفت که در ماه‌های آخر قبل از مرگش، رفتار او کاملا تغییر کرده و پرخاشگر شده بود. او گفت حتی علائم تزریق دارو را روی بازو‌های دوستش مشاهده کرده بود. لافت همچنین ادعا کرد که سه بار پس از مخلوط کردن دارویی در نوشیدنی اش توسط مادر جانانان در خانه آن‌ها به خواب رفته بود. او گفت جاناتان از مادرش دوری می‌کرد و حتی یک بار در سال ۲۰۱۷ پس از فرار از دست مادرش به بالای درخت پناه برده بود. این دختر گفت که جاناتان از مادرش متنفر شده بود و قصد خودکشی داشت.
این در حالی بود که «پیتر مک ماهون»، همسر سابق کرابرتری به دادگاه گفت که این دو کودک بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۸ زمانی که او با این زن زندگی می‌کرد از نظر سلامتی مشکلی نداشتند. او همچنین تاکید کرد که در سال ۲۰۰۵ متوجه تغییر رفتار‌های ایرین شده بود. مک ماهون گفت که ایرین پرحرف و برونگرا به آدمی منزوی تبدیل شده بود.
کرابرتری اکنون با ۱۱ اتهام از جمله قتل، شکنجه، اقدام به قتل و کلاهبرداری روبه رو است. او همچنین به اتهام تلاش برای مطالبه بیش از ۱۰۰ هزار دلار مزایای بیمه عمر با هشت مورد دیگر در مورد به دست آوردن سود مالی از طریق کلاهبرداری و فریب مواجه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها