مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور با بیان اینکه در حال حاضر در محورهای هراز و کندوان و آزادراه تهران - شمال بارش پراکنده باران داریم، از بارش باران در برخی از محورهای استان های البرز، تهران و مازندران خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۸۰۳۲

به گزارش جام جم آنلاین، ایمان محرابی نیا در گفتگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و حدود 800 دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تأکید کرد: با توجه به دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، مردم حتما از انجام سفرهای غیرضروری در ایام نوروز خودداری کنند.

ثبت کمترین تردد جاده ای بین ساعات 3 تا 4 صبح

وی اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌ روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2353 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل تقریبا تغییری نداشته است؛ در این مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 17.3 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

آزادراه تهران-کرج‌ با 118 هزار تردد پرترددترین جاده کشور

محرابی نیا تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه تهران-کرج‌ با 118 هزار تردد، آزادراه کرج-قزوین با 117 هزار تردد و آزادراه کرج-تهران با 115 هزار تردد، ثبت شد.

تردد روان در جاده های منتهی به شمال

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های شمال، بیان کرد: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت، محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان نشان می دهد.

باران در برخی جاده های 3 استان

وی درباره آخرین وضعیت جوی جاده ها گفت: در حال حاضر در محورهای هراز و کندوان و آزادراه تهران - شمال بارش پراکنده باران داریم و در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

محرابی نیا همچنین از بارش باران در برخی از محورهای استان های البرز، تهران و مازندران خبر داد.

ترافیک سنگین در مسیر آزادراهی بین کرج و قزوین

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور از بروز ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل فردیس تا مهرویلا و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پلیس راه مهرشهر تا گلشهر و محدوده پل فردیس خبر داد.

انسداد 10 محور به دلیل نبود ایمنی در مسیر‌

وی یادآور شد: هم اکنون محور رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده شهداد-نهبندان، محور فرعی شمشک-دیزین و محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محرابی نیا افزود: همچنین جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110 محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور گنج نامه-تویسرکان، محور وازک-بلده در مازندران، محور‌ پونل-خلخال و محور شهمیرزاد - سمنان در استان سمنان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها