در راستای اجرای برنامه پیشگیری از اعتیاد. در نهادهای دولتی (کیان) در هلال احمر استان گیلان به مدت یکسال ، سیاوش غلامی مدیرعامل هلال احمر جمعیت استان به همراه امید عظیمیان معاون امور جوانان و کارشناسان ذیربط جهت تشکر و قدردانی از دکتر حسین نحوی نژاد در خصوص اجرای این برنامه در بهزیستی حضور یافتند.
کد خبر: ۱۳۰۸۰۱۰

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ضمن برشمردن اثرات رضایتبخش اجرای این برنامه در هلال احمر که شامل جلسات مشاوره فردی گروهی و کارگاههای متعدد بوده قدردانی نمودند

در ادامه دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن تشکر از مدیرعامل و همکاران جمعیت هلال احمر در خصوص اجرای بهینه برنامه بیان داشت : این طرح در کوتاه مدت به کاهش اثرات منفی استرس شغلی، افسردگی و یادگیری‌های مهارت‌های زندگی کمک نموده و هدف اصلی از اجرای آن ارتقای سلامت روانی در بین کارکنان اداری جهت پیشگیری از اعتیاد است.

 وی افزود : ارتقای سطح سلامت روانی کارکنان، پیشگیری از مصرف مواد مخدر، افزایش بهره وری و ارتباط مؤثر، امکان دسترسی و آسان به خدمات حمایتی و مشاوره‌ای به کارکنان و خانواده‌های آنها از دیگر اهداف این طرح می باشد که تداوم این ارتباط بسیار حائز اهمیت است .

آریا طوفانی معاون توسعه پیشگیری بهزیستی گیلان نیز از مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در خصوص همکاری های همه جانبه وی و همکارانشان در راستای پیشبرد و پیشرفت طرح کیان ( کارمند یاری ) تقدیر و تشکر نموده و قول تداوم همکاری را برای رسیدن به بهترین نتیجه اعلام داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها