سیمای مرکز لرستان نوروز 1400 را باویژه برنامه تحویل سال با عنوان"وایَک"  آغازمی کند.
کد خبر: ۱۳۰۷۸۱۰

به گزارش جام جم آنلاین لرستان، این برنامه در روز30اسفند99ساعت 10صبح به مدت  4 ساعت به صورت زنده پخش می شود.
 
مسابقه نوروزی،اجرای زنده موسیقی محلی، پخش موزیکال های طنز و شاد،نمایش طنز،پخش تصاویر ارسالی از مخاطبین ،گزارش از گلزار شهدا و شهدای مدافع سلامت، ارتباط با کارشناسان هواشناسی و پلیس راه و مسئولین ستاد مبارزه با کرونا و مسئولین گردشگری استان ، پیامهای کرونایی درحوزه سلامت، معرفی جاذبه های گردشگری استان وگزارش های مردمی و ارتباط زنده با استودیوی بروجرداز جمله آیتم های این برنامه هستند. 

برنامه "وایَک" ، ویژه برنامه شبانه ی نوروز 1400 شبکه افلاک است که به تهیه کنندگی فرزادپیرداده از اول   تا پانزدهم فروردین هر شب به مدت 60 دقیقه    به صورت زنده   ساعت 21 به روی آنتن می رود.
 
عوامل این برنامه تلاش می کنند باپخش آیتم هایی مانند: نمایش های جذاب طنز،مسابقه نوروزی ،گزارش های مردمی ، موسیقی تصویری های محلی  ، ارتباط با کارشناسان هواشناسی و پلیس راه و مسئولین ستاد مبارزه با کرونا و مسئولین گردشگری استان ،  اوقات خوبی را برای مخاطبان خودرقم بزنند.
 
همچنین شبکه افلاک برنامه "شادیانه" را در قالب نمایش های طنز هر روز ساعت 12  به مدت یک ساعت به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد رضا پولادوند و  همچنین برنامه"نسیم آبادی" را  با حال و هوای نوروزی باهدف معرفی روستاها ی استان به عنوان مناطق گردشگری و تفریحی ساعت 20 هر روز پخش می کند . 

سریال" طنز بِناری"به تهیه کنندگی «سیدنوری موسوی» و کارگردانی « احمد نیک کار » از تولیدات جدید سیمای مرکز لرستان است که در این ایام، شادی را به خانه هم استانی های عزیز می آوررد.
 
این سریال که درقالب ماجرایی جذاب و کمیک به طرح مباحث اجتماعی نظیر: بیکاری،قاچاق کالا،مشکلات پیش روی تولید داخلی و ارثیه بانوان می پردازد؛ در 15 قسمت 40 دقیقه ای ، ساعت 23 هر شب درنوروز 1400 از شبکه افلاک لرستان پخش می شود. 
 
یکی از مجموعه های انیمیشنی که در ایام نوروز1400  از شبکه افلاک لرستان پخش می شود،انیمیشن "عامو چَرچی"است که در 13 قسمت 11 دقیقه ای، با موضوعات بومی ومحلی و  با تکنیک سه بعدی  در واحد انیمیشن صدا و سیمای مرکز لرستان تولید شده است و سری اول این مجموعه موفق ،بارها از شبکه پویا پخش شده است ومجموعه دیگر،انیمیشن "جنگل بیشه"  در13 قسمت 11 دقیقه ای با موضوعات آموزشی و تربیتی کودکان از زبان حیوانات در راستای حفظ محیط زیست است  که تهیه کننده این مجموعه فرامرز شکاری و کارگردان آن محسن درویشی می باشند. همچنین گروه کودک  شبکه افلاک  در تعطیلات نوروز   برنامه عروسکی جذابی به نام  «چی باد» را به تهیه کنندگی امیرمحمد یمینی و نویسندگی و کارگردانی احمد نیک کار،در 13 قسمت 12 دقیقه ای  با موضوع آشنایی کودکان با جاذبه های گردشگری لرستان و کشورمان پخش خواهد کرد .
 
پخش 13فیلم سینمایی خارجی و ایرانی انتخاب شده از بهترینهای سینمای ایران وجهان، ،مجموعه شکرستان در 20قسمت، مجموعه سریال گروه پلیس ، سریال" نون خ2"در 13قسمت 50دقیقه ای،13فیلم سینمایی انیمیشن، پخش  مستندهایی مانند:چهارسوی علم – ایرانگرد-نوروزنامه- مستندهای تولید ات مراکزسایراستان ها و پخش میان برنامه ها و نماهنگهای متنوع  و همچنین پخش موسیقی و تصویرهای محلی برای معرفی جاذبه های دیدنی و گردشگری استان ازجمله تلاشهای همکاران مادرواحد تامین و پخش شبکه افلاک  برای فراهم آوردن لحظات خوشی برای مخاطبان این شبکه محبوب است .

 رادیو لرستان 

"هفت سین" ویژه برنامه تحویل سال رادیو لرستان به مدت 4  ساعت است  که از ساعت 10صبح شروع وتا 14 ادامه دارد. ازجمله آیتم های این ویژه برنامه نوروزی:گزارش مردمی از سطح شهر ،نمایش و موزیکال طنز، بخش عید مارکی  و دید و بازدید نوروزی به صورت ارتباط تلفنی ،معرفی جاذبه های دیدنی و گردشگری ،ارتباط تلفنی با مسئولین ستادکرونای استان ،ارتباط زنده با مسئولین پلیس راه، هواشناسی و گردشگری استان ،ارتباط استودیو به استودیو  و ارتباط با گزارشگران مراکز سایر استان ها،بخش صدای مخاطبین ونوروزدرادبیات فارسی است.

«هفت سین»  ویژه برنامه نوروزی عصرگاهی رادیو لرستان به تهیه کنندگی محمد رضا طرهانی نژاد است که به مدت 120 دقیقه از ازساعت 15تا19عصر پخش می شود.
 
این برنامه با آیتم هایی مانند: مسابقه نوروزی،بررسی آداب و رسوم نوروز در لرستان ،گزارش های مردمی ازسطح شهر درباره آداب و رسوم نوروزی لرستان، نمایش زنده طنز،پخش دستورالعمل های بهداشتی کرونایی ،نوروزدر ادبیات بومی و ملی، عید مارکی  و دید و بازدید نوروزی به صورت ارتباط تلفنی ،ارتباط تلفنی با ارگان های مختلف مانند:ستاد خدمات سفرهای نوروزی ،هواشناسی ، پلیس راه و پخش تصنیف و ترانه های جذاب محلی تقدیم شنوندگان خواهد شد.

"هِناسه بهار"برنامه نوروزی دیگری است که از 27اسفندتا13فروردین1400 به تهیه کنندگی مهتاب یل بیرانوند هرروز صبح ازساعت 10تا12با پخش آیتم های مفرح و بهاری تقدیم شنوندگان رادیو لرستان می شود.
 
از دیگربرنامه های رادیو لرستان برنامه"ماهور" به تهیه کنندگی فروزان رحمتی است که هر شب ساعت 21:30 به مدت یک ساعت ترانه ها و تصنیف های شادمحلی درخواستی مخاطبین را از رادیو لرستان پخش می کند.
 
"قدمگاه خورشید"  به تهیه کنندگی محمد رهبری نژاد هرروزظهر ساعت 12:30به بیان خاطرات نوروزی رزمندگان در جبهه ها  می پردازد، "باغ خاطرات"نیز با پخش خاطرات قدیمی ایام نوروز ،مخاطبین را به گذشته های دور می برد.
 
از برنامه های تامینی رادیو لرستان در این ایام ،نمایش نوروزی "پزشکان خدمت " است که 16:30تا17به مدت 30 دقیقه پخش می شود. از دیگر برنامه های تامینی صدای لرستان می توان به شاهکار های ادبی،شاهکار های عاشقانه،باغی در صدا،فرهیختگان و نوروزدر آیینه ایران اشاره نمود.

 فضای مجازی

معرفی جاذبه های گردشگری،توزیع و انتشار پیوستهای فضای مجازی برنامه ها و معرفی برنامه های رادیو و تلویزیون در قالب آنونس و تیزر از جمله اقدامات فضای مجازی برای نوروز 1400 می باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها