درگ تویوتا سوپراهای جدید با نسل قبلی

تقابل پدر با پسران! (+فیلم و عکس)

گلف R، آئودی S3، مرسدس A35، ب‌ام‌و M135i

درگ هاچ‌ بک‌ های داغ آلمانی (+فیلم و عکس)

آیا نسل جدید فولکس‌ واگن گلف می‌تواند در یک مسابقهٔ درگ اصلی‌ترین رقبای خود را مغلوب کند؟ برای فهمیدن پاسخ این سؤال، کارواو در آخرین ویدئوی خود، این هاچ‌ بک داغ ولفسبورگی را در برابر رقبای هم‌وطن خود شامل آئودی S3، مرسدس A35 AMG و ب‌ام‌و M135i قرار داده است.
کد خبر: ۱۳۰۷۵۸۶

گلف R جدید از همان فرمول آشنای قبلی استفاده می‌کند یعنی قرار دادن یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو در کنار یک گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه و سامانهٔ چهارچرخ محرک ۴Motion.

درگ هاچ‌بک‌های داغ آلمانی (+فیلم و عکس)

موتور ۲ لیتری نسل جدید این خودرو اما ارقام قابل‌توجه ۳۲۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور را تولید می‌کند. گلف R جدید با شتاب صفرتاصد کمی بیش از ۴ ثانیه یک هاچ‌بک داغ جدی محسوب می‌شود.

درگ هاچ‌بک‌های داغ آلمانی (+فیلم و عکس)

یکی از رقبایی که در برابر گلف R قرار گرفته مرسدس A35 است که نام آشنای AMG را به بخش قابل‌دسترس‌تری از بازار آورده است البته A35 قدرت کمتری نسبت به A45 دارد و در آن از پیشرانه‌های دست‌ساز مشهور AMG هم خبری نیست اما بااین‌حال هنوز هم پیشرانهٔ ۲ لیتری آن ۳۰۶ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

درگ هاچ‌بک‌های داغ آلمانی (+فیلم و عکس)

ب‌ام‌و M135i کاملاً با مدل‌های پرفورمنس محرک عقبی که M پاور با آن‌ها شناخته می‌شود متفاوت است و پلت‌فرم مشترکی با مینی دارد.

مثل دیگر خودروهای این رقابت، این ب‌ام‌و هم به یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو و سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز است اما ۳۰۶ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور این موتور برخلاف رقبا توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک سنتی انتقال پیدا می‌کند.

آخرین عضو این جمع تمام آلمانی هم آئودی S3 است که اشتراکات و شباهت‌های زیادی با گلف R دارد. این خودرو از همان پیشرانهٔ ۲ لیتری و گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچهٔ گلف استفاده می‌کند اما این پیشرانه در اینجا ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد که کمی کمتر است.

درگ هاچ‌بک‌های داغ آلمانی (+فیلم و عکس)

همچنین S3 از سامانه چهارچرخ محرک کواترو استفاده می‌کند تا کمی از پسرعموی خود متمایز شود. خب در این نبرد بین مشخصات‌های تقریباً یکسان، کدام‌یک از این هاچ‌بک‌های داغ پادشاهی خواهد کرد؟ پاسخ را در ویدئوی زیر ببینید.

درگ هاچ‌بک‌های داغ آلمانی (+فیلم و عکس)

 

تعداد بازدید : 63

منبع: پدال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها