استاندار کرمان گفت: یک ماه پرخطر را پیش روی داریم و تلاش همه مسئولان و مردم بر این باید باشد که شرایط به روزهای سخت برنگردد.
کد خبر: ۱۳۰۷۴۲۸

به گزارش جام جم آنلاین کرمان، علی زینی وند،در کمیته استانی هماهنگی واکسیناسیون کرونا با اشاره به وضعیت ثابت موارد ابتلا به کرونا در استان کرمان افزود:امیدواریم با تولید انبوه واکسن داخلی، واکسیناسیون به صورت گسترده در سطح کشور انجام شود.

وی افزود: یک ماه پرخطر را پیش روی داریم و تلاش همه مسئولان و مردم بر این باید باشد که شرایط به روزهای سخت برنگردد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه از یک ماه قبل واکسیناسیون کرونا مشابه کشور در استان کرمان آغاز شده است، گفت: تاکنون دو سری محموله واکسن کرونا به استان وارد شده که در سری اول 500 دوز برای 500 نفر تزریق شد و 3600 دوز سری دوم نیز از 10 روز گذشته در حال تزریق است.

دکتر حمیدرضا رشیدی نژاد، با اشاره به انجام هماهنگی‌‌ها برای ورود سری سوم محموله واکسن کرونا به استان افزود: اولویت اول واکسیناسیون با کادر درمان است و همه بیمارستان‌های استان و مراکز درمانی مدنظر قرار داشته‌اند.

وی از انجام نظارت کامل ستاد استانی و دانشگاه علوم پزشکی بر توزیع واکسن‌ها نام برد و تصریح کرد: تاکنون هیچ عارضه‌ قابل توجهی از تزریق واکسن در استان گزارش نشده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها