مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی از افزایش آمار مصدومان سانحه زنجیره‌ای ضیاء‌آباد به ۴۷ نفر خبر داد. تاکنون سه نفر هم جان باختند.
کد خبر: ۱۳۰۷۲۴۹
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از صدا و سیما؛ مرکز قزوین، طاهری فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان تاکستان گفت: همزمان با بارش برف و مسدود شدن راه های مواصلاتی، مساجد برای اسکان مسافران در راه مانده آماده سازی شده است.  
وی گفت: به منظور خدمت رسانی مطلوب به در راه ماندگان ناشی از مسدودی راه های مواصلاتی شهرستان هماهنگی لازم با دستگاه های مربوطه به ویژه راهداری، نیروی انتظامی، شهرداری، هلال احمر، اورژانس و پلیس  صورت گرفته است
وی خاطر نشان کرد: مساجد در نظر گرفته شده از نظر سیستم گرمایش در آمادگی کامل هستند و پذیرای هموطنان عزیز در راه مانده می باشند.
 
تصادف زنجیره‌ای همراه با کولاک در محور تاکستان - ابهر محدوده ضیاءآباد
اسکان مسافران در راه مانده در مساجد تاکستان
آزاد راه قزوین _زنجان به علت کولاک شدید مسدود شد و مسافران در راه مانده در مساجد تاکستان و ضیا آباد اسکان داده شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر از امداد رسانی به صد‌ها نفر از مسافران در راه مانده به علت بارش برف و کولاک شدید تاکنون خبر داده.
حسن آصفی گفت: تاکنون تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان قزوین به ۳۶۰ نفر در محور الموت شرقی_قزوین امدادرسانی و به ۲۶۰ نفر از در راه ماندگان اسکان داده اند.
وی گفت: همچنین تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان قزوین به ۱۱۱ نفر در محور الموت غربی_قزوین امدادرسانی و به ۶۰ نفر از در راه ماندگان اسکان داده اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان قزوین به ۱۹۵ نفر در اتوبان قزوین_ زنجان (محدوده تاکستان) امدادرسانی و به ۱۵۲ نفر از در راه ماندگان اسکان داده اند.
حسن آصفی در پایان افزود: این آمار تا ساعت ۲۲ روز جمعه ۲۲ اسفند ۹۹ است و تیم های امدادی جمعیت هلال احمر استان قزوین نیز در حال رهاسازی و کمک به در راه ماندگان هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها