احمد حسین زادگان با بیان این که گزارشی از کمبود کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در بازار این استان تاکنون ارائه نشده است ، گفت: اجناس و کالاهای اساسی به اندازه کافی در سطح استان موجود بوده و در این ارتباط جای هیچ گونه نگرانی نیست. ‎
کد خبر: ۱۳۰۷۲۳۳

به گزارش جام جم آنلاین مازندران ، احمد حسین زادگان در حاشیه افتتاح بزرگترین هایپر مارکت شمال کشور با محوریت شرکت آرین سینا در ساری بر لزوم بازررسی مستمر بر قیمت کالاهای اساسی در استان تاکید کرد و افزود: با همکاری مردم و بازرسان بازارشب عید بیش از پیش تحت نظارت قرار دارد.

استاندار مازندران با تاکید بر این که با سوء استفاده کنندگان محصولات اساسی بدون هیچ تعارفی به شدت برخورد می شود، بیان داشت: طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰، با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات است.

حسین زادگان با ذکر این نکته که واحد های تولیدی مستقر در مازندران اولویت توزیع محصولات تولیدی شان را برای مصرف کنندگان استان با قیمت مناسب تر قرار دادند، ادامه داد: توزیع پرتقال و سیب به عنوان ۲ میوه مهم در بازار شب عید نیز به اندازه کافی در استان وجود دارد که توزیع آن از بیست و پنجم اسفند آغاز می شود.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان این که مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا بی تفاوت نشوند و این بیماری همچنان خطر جدی برای استان است، تصریح کرد: به هیچ عنوان نباید در این خصوص عادی انگاری شود.

وی نظارت و بازرسی بر فروش محصولات غذایی در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای را آسان تر دانست و گفت: هر چه فروشگاه های بزرگ محصولات غذایی بیشتر شود، علاوه بر ایجاد اشتغال قیمت ها نیز به مراتب به صرفه تر برای مردم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها