گوشی اوپو find x3 pro این هفته به بازار می آید.
کد خبر: ۱۳۰۶۹۱۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از counterpoint research، اوپو برای اولین بار به پرفروش ترین برند گوشی همراه در چین تبدیل شده است. در این گزارش آمده است که اوپو موفق شد 21 درصد از بزرگترین بازار گوشی های هوشمند جهان را در ماه ژانویه تصاحب کند، بالاتر از vivo و Huawei که هر دو به 20 درصد رسیدند. اپل و شیائومی با 16 درصد نیز جدول پنجگانه را تکمیل کردند.
 
فروش اوپو سالانه 26 درصد رشد داشته و نسبت به ماه قبل 33 درصد افزایش داشته است. Counterpoint می گوید که سری جدید رنو 5 به دلیل مشخصات بهتر و با قیمت پایین تر نسبت به رنو 4، موفق بوده است.
 
شرکت اوپو برای اولین بار هواوی را پشت سر گذاشت!

اما برای اینکه اوپو به این جایگه برسد، این گزارش نشان می دهد که مشکلات گوشی های هوشمند هواوی در چین باعث این تغییر شده است. هواوی به دلیل کمبود قطعات تمرکز خود را بر روی بازار پرچمدارها گذاشته است. فروش برند آنر هم به واسطه تحریم های آمریکا کاهش پیدا کرده است. در حال حاضر، آنر بیشتر به عنوان یک رقیب به حساب می آید تا اینکه بخواهد بخشی از دارایی این شرکت باشد.
 
این آمار و ارقام فقط برای یک ماه است اما counterpoint پیش بینی می کند سهم هواوی از بازار در سال 2021 روند نزولی خود را ادامه دهد. اوپو با معرفی جدیدترین پرچمدار خود یعنی اوپو find x3 pro که پنجشنبه معرفی خواهد شد، می خواهد از این فرصت استفاده کند. این شرکت فقط یک توئیت کرد و گفت: چیز زیادی از تصورات را باقی نمی گذارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها