جهت پیگیری احداث اولین مرکز ماده 16 بانوان

تجلیل استاندار آذربایجان شرقی از مدیر کل بهزیستی استان

استاندار آذربایجان شرقی با اهدای لوح سپاس از زحمات دکتر صحاف مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی جهت پیگیری احداث اولین مرکز ماده 16 بانوان استان قدردانی کرد
کد خبر: ۱۳۰۶۸۶۹
به گزارش چام جم آنلاین آذربایجان شرقی، استاندار با اهدای لوح سپاس از زحمات دکتر صحاف مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی جهت پیگیری احداث اولین مرکز ماده 16 بانوان استان قدردانی کرد.

اولین مرکز ماده 16 بانوان استان آذربایجان شرقی با ظرفیت 100 نفر در شهر تبریز با هدف بهبود و توانمندسازی بانوان مبتلا به اعتیاد استان با حضور استاندار آذربایجان شرقی، مدیرکل بهزیستی استان و سایر مسئولین استانی افتتاح و لوح سپاس استاندار آذربایجان شرقی به مدیر کل بهزیستی استان تقدیم شد.

متن لوح بدین شرح است:

سرکار خانم دکتر صحاف
مدیر کل محترم بهزیستی آذربایجان شرقی
سلام علیکم
هنگام با  طلیعه فرح بخش بهار، نوای امید از بام تا شام بر رواق دل ها طنین انداز می شود تا همپای عشق ها و نوید ها، دل ها را به نور ایمان برافروزیم و دست ها را با تحول و شکوفایی همراه سازیم  و گام های استوار در راه تحقق ارتقاء شاخص های سلامت و امنیت اجتماعی برداریم .
اینجانب ضمن تشکر از درایت و تدبیر جنابعالی در همکاری ها و هماهنگی های بی شائبه برای احداث مرکز ماده 16 بانوان استان که جلوه ای از یاری گری و نوع دوستی در احیاء نفوس انسان های دردمند است، قدردانی می نمایم .
از ایزد منان توفیقات روز افزون شما را در تمام مراحل زندگی آرزو مندم.
محمد رضا پور محمد
استاندار آذربایجان شرقی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها