سرپرست معاونت و و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد؛

ستاد خیرین شهر-یار اقدامات خیرین را در حوزه شهری نظام مند می کند

سرپرست معاونت و سازمان اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد گفت: ستاد خیرین شهر-یار اقدامات خیرین را در حوزه شهری نظام مند می کند.
کد خبر: ۱۳۰۶۸۲۴

 به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی،  مهدی حاتمی امروز در رویداد تامین مالی خیرخواهانه در مدیریت شهری که با حضور شهردار مشهد و جمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد، افزود: معتقدم رویداد تامین مالی خیرخواهانه در مدیریت شهری از دید محتوایی و ایده یک رویداد فوق العاده است .
وی اضافه کرد: ما در زمان های مختلف و  خیرین

پیش از این دوره مدیریت شهری نیز مشارکت خیران را در حوزه شهر داشته ایم اما این مشارکت به صورت ساختاریافته و نظام مند نبوده است.
حاتمی تصریح کرد: با توجه به این موضوع، ایده ساختارمند کردن مشارکت خیرین در حوزه شهری با ایجاد ستاد خیرین شهر-یار در این دوره مطرح و به دنبال آن ابتدا مجمع و شورای خیرین شهر-یار مرکب از خیرین تشکیل و سپس ستاد مرکب از خیرین و مدیریت شهری ایجاد شد.
سرپرست معاونت اقتصادی شهرداری مشهد با بیان اینکه ساختار این ستاد به این گونه است که ایده ها از سوی خیرین محترم ارائه می شود، اظهارکرد: این ایده ها در شورای خیرین شهر-یار بررسی و پخته می شود و آن چیز که صرفه و صلاح شهر و مورد علاقه خیرین است تبدیل به یک بسته مشارکتی شده و برای تصویب به شورای شهر ارائه می شود.


وی ادامه داد: با پیگیری ها و فعالیت هایی که طی یکسال و نیم گذشته انجام شده معتقدیم اکنون در ستاد خیرین شهر-یار به ساختار قابل قبول و با ثباتی رسیده ایم که ثمره آن را در پروژه های ساخت مرکزآموزش های فنی و حرفه ای ویژه خواهران و مرکز بازتوانی مادر و کودک که عملیات اجرایی آن فردا آغاز خواهد شد و سایر پروژه ها در آینده خواهیم دید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها