«راهکار هوشمند سینا» تلاش می‎کند با ارائه خدمات خود مراقبتی دیجیتال، بار بیماری‎های غیرواگیردار را کاهش دهد

گسترش فرهنگ خودمراقبتی با سیناکِر و مامانیا

«ویترین ‎نت» بازار اینترنتی خریدوفروش تجهیزات و ماشین‎آلات صنعتی است که علاوه بر خرید آنلاین و مشاهده به‎روز قیمت‎ها، ارائه مشاوره تخصصی را نیز ممکن کرده است

تجربه خرید تجهیزات صنعتی با ویترین‎نت

این روزها خرید اینترنتی آنقدر برایمان عادی شده که از خرید یک مسواک ساده گرفته تا یخچال و خودرو، سایت‎های اینترنتی را زیر و رو می‎کنیم تا بهترین قیمت و منصف‌ترین فروشنده را پیدا کنیم.
کد خبر: ۱۳۰۶۷۸۷

دست‌آخر هم یا اینترنتی خرید می‎کنیم یا حضوری. اگر شرایط همه‎گیری کووید ۱۹ نبود شاید خرید حضوری و گشت‎زدن در بازار را ترجیح می‎دادیم ولی به‎اذعان بسیاری از کسب‎وکارها با شروع عالمگیری کرونا، رفتار مردم به‎سمت خرید بیشتر از فضاهای مجازی و فروشگاه‎های اینترنتی تغییر کرده است اما آیا تابه‎حال دنبال خرید اینترنتی تجهیزات و ماشین‎آلات صنعتی بوده‎اید؟ مشاوره و راهنمایی موردنیازتان را دریافت و فروشنده را پیداکرده‌اید؟ اگر این سوالات را قبل از سال ۹۵ و شکل‎گیری شرکت دانش‎بنیان «سیمای خلاق آیریک» بانام برند «ویترین‎ نت» پاسخ می‎دادید، احتمال زیاد جواب منفی بود. «ویترین‎نت» بازاری مجازی است که تولیدکنندگان و خریداران تجهیزات و دستگاه‎های صنعتی را به هم وصل می‎کند.

«ویترین ‎نت» بهترین پشتیبانی فنی، سخت‎افزاری و نرم‎افزاری را ارائه می‎دهد تا بتوانید تجهیزات موردنیازتان را در حوزه‎های صنایع غذایی، صنایع بسته‎بندی و صنعت کشاورزی و باغبانی مشاهده و با قیمت کارخانه خریداری کنید.

محسن حاجی‎زاده، فارغ‎التحصیل مهندسی صنایع است و سال‎ها سابقه همکاری با کارخانه‎های مختلف برای برنامه‎ریزی، نگهداری و تعمیراتشان داشته است.

وی با فضای صنعت و کارخانه‎های تولیدی آشناست و نیازهای آنها را می‎شناسد. برای مثال یکی از نیازهای همیشگی آنها پیداکردن دستگاه‎ها و تجهیزات در بازارهای داخلی یا خارجی است. از بازارهای خارجی معروف می‎توان به علی‎بابا اشاره کرد.

علی‎بابا بزرگ‌ترین شرکت تجارت الکترونیکی چینی است که حدود ۲۱ سال پیش با هدف وصل‎کردن تولیدکنندگان چینی به‌تمام دنیا شکل گرفت و امروز عنوان بزرگ‎ترین خرده‌فروش دنیا را از آن خود کرده است. اما در ایران در بخش تجهیزات و ماشین‎آلات صنعتی فضای مشابهی وجود ندارد.

ازهمین‎رو ایده شکل‏گیری چنین پلتفرمی برای مهندس حاجی‎زاده شکل گرفت و ویترین ‎نت در سال ۹۵ متولد شد. ویترین ‎نت بستری برای ارتباط تامین‎کننده‎های صنعتی و خریداران است.

۳ حوزه هدف ویترین‌ نت

ویترین‎ نت، پلتفرم خریدوفروش تجهیزات و ماشین‎آلات صنعتی در سه حوزه صنایع غذایی، صنایع بسته‎بندی و صنایع کشاورزی است و بیش‎از ۹۹درصد کالاهای آن، تولیدات ایرانی هستند.

به ‎گفته بنیان‌گذار ویترین‌ نت: «با اضافه ‎شدن هفت حوزه دیگر مانند صنایع ماشین‎آلات و تجهیزات نظافت صنعتی، تاسیسات صنعتی و ساختمانی و صنعت چاپ و ... در سال آینده، ویترین ‎نت به جامع‎ترین وبسایت تجهیزات صنعتی کشور تبدیل خواهد شد. به‎ویژه اینکه این بازار نسبت به دیگر بازارهای اینترنتی نیز دست‎نخورده‎تر است.»

تجربه خرید تجهیزات صنعتی با ویترین‎نت

حاجی‎زاده درادامه گفت‎وگو با جام‌جم به‎نکته مهمی اشاره می‏کند و می‌گوید: «به‎طورکلی فضای تولید در کشور بهبود پیدا کرده است. با وجود آسیب حاصل از تحریم‎ها و مسائل اقتصادی و آنچه از گوشه‎وکنار می‎شنویم، باحمایتی که از کسب‎وکارها صورت گرفته و رشدی که داشته‎اند، برای بسیاری از تولیدکننده ‎های داخلی شرایط بهتر شده است.»

اگر تولیدکننده تجهیزات صنعتی هستید...

تخصص تولیدکنندگان، تولید محصولات خودشان است و پلتفرمی مانند ویترین‎نت برای بازاریابی محصولاتشان، به آنها کمک می‎کند.

اگر تولیدکننده در سه حوزه گفته‌شده هستید، با دوربین گوشی کیوآرکد پایین صفحه را اسکن کنید و وارد ویترین‎نت شوید.

به‎رایگان در سایت ثبت‎نام کنید و بدون محدودیت، عکس‎ها و ویدئوهای محصول خود را بارگذاری کنید، بهتر است در فیلم‎ها، کاربردها، راه‎اندازی و نحوه کار دستگاه را توضیح دهید. سپس در بخش نقد و بررسی جزئیات دستگاه را توضیح دهید و درجدول فنی، اطلاعاتی مانند وزن، ابعاد، مصرف برق و ... را وارد کنید. البته در همه مراحل مانند تولید محتوا و عکاسی مجموعه ویترین‎نت کمکتان می‎کند.

خدمات ویترین‎نت برای خریداران

پرداخت امن
ضمانت بازگشت وجه تا هفت روز
عودت کالا طبق قوانین تجارت الکترونیک
به‎روزرسانی لیست قیمت تمام محصولات سایت
امکان مقایسه فنی برای تمام دستگاه‏ها و تجهیزات
ارسال سریع به تمام نقاط کشور با سه روش ارسال متفاوت

پله‎های ترقی و چشم‎اندازهای روشن

مدیر بازاریابی ویترین نت درباره مسیر رشد ویترین ‎نت به جام‎جم می‎گوید:«ما در ۱۸ماه گذشته، در بازار فروش ماشین‎آلات صنعتی ماهیانه ۶۸درصد رشد داشته‎ایم. این عدد برای یک کسب‎وکار نوپا عدد بالایی محسوب می‎شود و نشان می‎دهد ما این نیاز را به‎خوبی شناسایی کرده و پاسخ داده‎ایم.»

وی در ادامه می‎افزاید: «ما بزرگ‎ترین علت این موفقیت را علاوه‎بر نیاز بازار، گروه فوق‎العاده و جوان ویترین ‎نت می‎دانیم. ویترین‎ نت کار خود را با ۱۰نفر شروع کرد و امروز برای ۴۰نفر اشتغال‎زایی کرده است.»

به‎گفته مهندس حاجی‎زاده: «ویترین ‎نت در سال آینده زبان‏های فارسی دری، عربی و انگلیسی را نیز اضافه خواهد کرد تا به بزرگ‎ترین اهداف خود، یعنی ورود به بازارهای بین‎المللی و تبدیل‎شدن به‎رتبه یکم فروش تجهیزات صنعتی در خاورمیانه نزدیک شود.»

وی درادامه می‎افزاید: «ما درسال آینده دفتر فیزیکی‎مان را در افغانستان افتتاح خواهیم کرد و برای راه‎اندازی دفترمان در سوریه نیز درتلاش هستیم. همچنین مذاکراتی با تاجیکستان، آذربایجان، عراق و اقلیم کردستان نیز داشته‎ایم.»

ویترین ‎نت به جز فعالیت دربخش ماشین‎آلات صنعتی، به‎زودی پلتفرم‎های دیگری مانند تأمین مواد اولیه، خریدوفروش ماشین‎آلات و تجهیزات دست‌دوم، فروش کالاها و قطعات به‎صورت عمده را نیز اضافه خواهد کرد.

خدمات ویترین ‎نت برای تولیدکننده‎ها:
 
افزایش درآمد و فروش
تسویه ۷۲ ساعته محصولات
کاهش هزینه‌های تبلیغات و بازاریابی
فروش آسان و غیرحضوری محصولات
تهیه‌ محتوای فنی و دقیق متنی، تصویری و ویدئویی از محصولات

دنبال خرید تجهیزات صنعتی هستید؟

اگر می‎خواهید کارگاه و کسب‎وکار خودتان را راه‎اندازی کنید یا توسعه دهید، می‎توانید از ویترین‎نت مشاوره تخصصی رایگان بگیرید.

به‎علاوه ویترین‎‌نت جزئیات کامل و قیمت به‎روز محصولات را نیز برایتان نمایش می‎دهد. پس از خرید نیز کارشناسان ویترین‎نت دوهفته بعد با شما تماس خواهند گرفت و درمورد رضایت شما از خریدتان نظرسنجی می‎کنند، آنها تمام نظرات را بدون تغییر در سایت قرار می‎دهند تا خریداران بعدی بتوانند از نظرات شما استفاده کنند. درضمن اگر قبل از خرید سوالی دارید، پرسشتان را در ویترین‎نت ثبت کنید تا کارشناسان پاسخ دهند.

امیررضا عبادی، مدیر بازاریابی ویترین‎نت از تجربه مشتریانشان می‎گوید: «با ویترین‎نت کسب‎وکارها حداقل ۱۵تا۲۰درصد افزایش فروش را تجربه خواهند کرد. برای مثال یکی از کارگاه‎های تولیدکننده دستگاه ‎های روغن‎گیری که ما عامل فروش آنها بودیم، سال گذشته افزایش ۸۰درصدی در فروش خود را تجربه کرده است.»

ریحانه رادی - نشان ایرانی 2 / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها