درسالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

بیمارستان اعصاب و روان فجر تبریز افتتاح شد

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران خراسان رضوی؛

برگزاری کنگره ملی 17هزار زن شهیده، جانباز و آزاده در مشهد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: کنگره ملی 17هزار زن شهیده، جانباز و آزاده راس ساعت 10 صبح سه شنبه 19 اسفند به صورت وبینار همزمان با سراسر کشور در مشهد برگزار می شود.
کد خبر: ۱۳۰۶۷۳۷

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی اظهار داشت: 22 الی 28 اسفند ماه که روز بزرگداشت شهدا و روز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز است ویژه برنامه هایی با عنوان هفته بزرگداشت ایثار و شهادت «عرشیان و قدسیان» برگزار می شود.

وی افزود: کنگره ملی 17هزار زن شهیده، جانباز و آزاده راس ساعت 10 صبح سه شنبه 19 اسفند به صورت وبینار همزمان با سراسر کشور در مشهد برگزار می شود.

حجت الاسلام معصومی عنوان کرد: مجتمع صنایع غذایی «سامین» در شهرستان تربت جام پس از 17سال تعطیلی پنج شنبه 21 اسفند افتتاح می شود.

 وی با بیان اینکه مطالبه گری رسانه ها موجب شد، واگذاری مسکن به ایثارگران تسریع یابد، ادامه داد: پنج هزار مسکن ایثارگران و سه هزار شغل ویژه فرزندان شهدا و ایثارگران طی تفاهم نامه رئیس عالی بنیاد با استاندار خراسان رضوی منعقد شده است که علاوه بر آن یک هزار واحد مسکونی با پیگیری بنیاد خراسان رضوی، در مجموع شش هزار واحد مسکونی به ایثارگران واجد شرایط واگذار می شود.

این مقام مسئول افزود: از رسانه ها اننظار داریم مطالبات ایثارگران از سایر دستگاه ها را پیگیری کنند، تا رفع مشکلات این قشر عزیز زودتر به ثمر بنشیند.


وی به برنامه های فرهنگی بنیاد استان اشاره کرد و خاطر نشان کرد: وب کیوسک اطلاعات شهدا در مراکز پر رفت وآمد مانند فرودگاه و راه آهن با هماهنگی که با مدیران آن مجموعه شده است نصب می شود و در حال حاضر یک وب کیوسک در بنیاد فعال است.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها