استان ایلام بیش از هر چیز به صنایع دستبافش شهره است هنرهایی که دیر یا زود در صورت غفلت ممکن است منسوخ شود

سایه سیاه‌ چادر از سر ایلام کم می‌شود؟

سرپرست استانداری ایلام گفت: طرح کاداستر بیش از ۸۰ درصد اراضی ایلام تاکنون انجام شده و باقیمانده این طرح بطور جدی در سال آینده پیگیری می شود.
کد خبر: ۱۳۰۶۷۰۶

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ، محمد نوذری با حضور در رزمایش مشترک هماهنگی، امدادرسانی و خدمات رسانی حوزه های منابع طبیعی استان ایلام گفت: یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار طرح کاداستر در این استان اجرا شده و اتمام این طرح ها یکی از اولویت های مهم دولت در سال ۱۴۰۰ است.

وی افزود: باید تمامی اراضی ملی ایلام دارای طرح کاداستر باشد که این طرح موجب می شود محدوده مرزهای طبیعی و کشاورزی برای جلوگیری از هرگونه تخریب مشخص می شود.

سرپرست استانداری ایلام یکی از الزامات توجه به منابع طبیعی استان را حفظ و جلوگیری از تخریب آن دانست و تاکید کرد: برای حفاظت از منابع طبیعی این استان علاوه بر اهتمام دستگاه های مربوطه نیازمند کمک از سازمان های مردم نهاد نیز هستیم.

نوذری اظهار کرد: چنانچه سازمان های مردم نهاد فعال این استان در حوزه جنگل ها، منابع طبیعی و محیط زیست وارد عمل شوند، می توانیم بیشتر در حفظ این محیط که برای سلامت و حیات مردم بسیار مهم است، موفق باشیم.

وی خواستار تداوم برخورد جدی دستگاه قضایی استان با کسانیکه به محیط زیست آسیب می زنند، شد و تاکید کرد: هر فردی که کوچکترین آسیب را به محیط زیست سالم استان ایلام که به عروس زاگرس معروف شده بزند، باید جوابگو مردم باشد و دستگاه قضا نیز در این راستا همچون گذشته باید مقتدر عمل کند.

سرپرست استانداری ایلام اضافه کرد: برای حفاظت از محیط زیست علاوه بر کمک مردم و دستگاه مرتبط با این حوزه، سایر دستگاه های اجرایی استان نیز باید اهتمام داشته باشند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها