مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف4400 مترمربع از اراضی ملی و دولتی شهر موسیان شهرستان دهلران خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۶۶۲۵

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف4400  مترمربع از اراضی ملی و دولتی شهر موسیان شهرستان دهلران خبر داد.

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ، مهندس بهادری مدیرکل این دستگاه اجرایی در این زمینه گفت:‌ این میزان رفع تصرف امروز 18 اسفند 1399 توسط یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی شهرستان دهلران با حکم قضایی به انجام رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام اظهار داشت: چنانچه مردم قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند، ابتدا استعلامات لازم در این خصوص را از طریق اداره کل راه و شهرسازی  دریافت نموده و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

بهادری افزود : یگان حفاظت از اراضی استان در تمامی شهرستانها به صورت شبانه روز با هر گونه تعرض به اراضی ملی و دولتی برخورد قانونی خواهد کرد و ایام نوروز نیز یگان مذکور به صورت تمام وقت برای در حالت آماده باش خواهد بود.

وی همراهی و همدلی دستگاه قضا، و نیروی انتظامی در رفع تصرف اراضی ملی و دولتی قابل تقدیر دانست و از همکاری آنها در این زمینه قدردانی کرد.

لازم به ذکر است از ابتدای سال جاری تا کنون 37 هکتار از اراضی ملی و دولتی استان ایلام به ارزش تقریبی 334  میلیارد تومان توسط یگان حفاظت از اراضی با همکاری و همراهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی رفع تصرف شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها