دبیرکل اتاق بازرگانی زنجان تاکید کرد:

لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت های داخلی اقتصاد

جلسه هم اندیشی تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی استان در محل اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۰۶۵۹۱
به گزارش جام جم آنلاین زنجان، در این جلسه حمید توکلی دبیرکل اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه استخراج و به روز بودن آمار در بخش های مختلف تولیدی و صنعتی و معدنی و ... از اهمیت بسزایی برخوردار است، اظهار کرد: در زمینه سامانه های آماری در استان زیرساخت های خوبی وجود دارد، لیکن باید هماهنگی های مطلوبی در استان جهت استفاده از این اطلاعات و آمار ایجاد شود.

وی با بیان اینکه به روز بودن آمار و قابل دسترس بودن آنها می تواند در پیشبرد اهداف صنعتی و اقتصادی در استان نقش مهمی را ایفا کند، گفت: وجود این آمار و اطلاع رسانی لازم جهت استفاده فعالان اقتصادی می تواند در توسعه اقتصادی استان زنجان مثمرثمر باشد.

دبیرکل اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به اینکه امید است هرچه بیشتر شاهد رونق اقتصادی استان زنجان و کشور باشیم، تصریح کرد: امیدواریم تا تحریم ها برداشته شود، اما نباید همه نگاهمان را تنها معطوف به خارج از کشور کنیم و از ظرفیت ها و توانمندی هایی که در داخل وجود دارد غفلت شود.

توکلی همچنین با اشاره به اینکه بخش خصوصی همواره پای کار بوده و با وجود انتقاداتی که به برخی از بروکراسی های اداری داشته اما همکاری دستگاه ها مورد تقدیر است، افزود: همکاری بخش دولتی و بخش خصوصی همواره نتایج مثبتی را در استان در پی داشته است.

در ادامه این جلسه اعضای حاضر در رابطه با ایجاد سامانه های به روز اطلاعات و آمار اقتصادی در استان به بحث و گفت و گو نشستند و زمینه های ایجاد یک سامانه به روز آماری را در استان بررسی کردند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها