مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خبر داد ؛

کسب عنوان دوم رشد و ارتقا عملکرد شرکت های آب و فاضلاب در سطح کشور

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اعلام کرد

پایداری آب دشتی و نوار ساحلی تنگستان؛به زودی

عبدالحمید حمزه‌پور با بیان اینکه استاندار بوشهر توجه ویژه‌ای به طرح‌های آبرسانی و تامین اعتبارات آن دارد گفت: اجرای طرح‌های آبرسانی در اولویت تامین اعتبار در استان بوشهر قرار دارد.
کد خبر: ۱۳۰۶۵۱۸

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در نشست بررسی طرح های آبرسانی در شهرستان های دشتی و تنگستان با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: در این شهرستان ها به ویژه در نوار ساحلی طرح‌های مختلف از جمله نوسازی و توسعه شبکه، مخازن ذخیره آب، آب‌شیرین‌کن، خطوط انتقال آب و افزایش سهمیه آب در دست اجرا است.


عبدالحمید حمزه‌پور با بیان اینکه استاندار بوشهر توجه ویژه‌ای به طرح‌های آبرسانی و تامین اعتبارات آن دارد گفت: اجرای طرح‌های آبرسانی در اولویت تامین اعتبار در استان بوشهر قرار دارد.


وی از اجرای خط انتقال ۲۵ کیلومتری در دشتی خبر داد و بیان کرد: خط انتقال آب شیرین از چاه‌های آب تنگ سدر در حال اجرا است که با تکمیل این پروژه آب آشامیدنی این شهرستان پایدار می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اعتبار مورد نیاز اجرای این پروژه را ۵۰ میلیارد تومان دانست و خاطر نشان کرد: تاکنون ۵۰ درصد این پروژه اجرا شده که تلاش می‌شود تاماه آینده تکمیل شود.

حمزه‌پور با اشاره به اجرای مخازن ذخیره آب در روستاهای دشتی و تنگستان گفت: با تکمیل این پروژه‌ها آب در نوار ساحلی پایدار می‌شود.
در این نشست نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مطالبات به‌حق مردم در دشتی و تنگستان تامین آب آشامیدنی است اظهار داشت: در ۲ سال گذشته روستاهای نوار ساحلی این شهرستان با بحران کم‌آبی مواجه بودند که سال قبل با اجرای طرح‌هایی ازسوی شرکت آب وفاضلاب استان این مشکلات تاحدودی کاهش یافت.
غلامحسین کرمی با قدردانی از اقدامات شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر از تلاش‌های انجام شده در تحقق مطالبات مردم در تامین آب آشامیدنی افزود: برای اتمام پروژه‌های آبرسانی شهرستان‌های دشتی و تنگستان ضمن تخصیص اعتبارات لازم باید تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۰ این پروژه‌ها تکمیل شود.با پیگیری‌های انجام شده اعتبارات نوسازی شبکه‌آبرسانی تامین شده که امید می‌رود در تابستان ۱۴۰۰ مشکل آبرسانی تنگستان و دشتی برطرف شود. تکمیل مخازن ذخیره آب در روستاهای تنگستان و دشتی باید در اولویت قرار بگیرد.

وی، خواستار افزایش سهمیه آب تنگستان و دشتی از خط آبرسانی کوثر شد .

معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آبفای کشور هم با بیان اینکه حل مشکلات آبرسانی استان بوشهر یکی از اولویت‌های این شرکت است خاطرنشان کرد: در راستای حل مشکلات آبرسانی استان بوشهر طرح‌های مهم و متعددی در نقاط مختلف این استان در قالب پروژه‌های آب‌شیرین‌کن، نوسازی و توسعه شبکه، ساخت مخازن ذخیره آب، حفر و تجهیز چاه‌های آبرسانی و خطوط انتقال آب در حال اجرا است.

حمیدرضا کشفی بیان کرد: برخی از پروژه‌های آب‌شیرین‌کن استان بوشهر قبل از فصل تابستان وارد مدار تولید می‌شود.
وی، با اشاره به تسریع در پروژه‌های آبرسانی در شهرستان دشتی و تنگستان تاکید کرد: با تامین اعتبارات لازم تلاش می‌شود پروژه‌های آبرسانی در این ۲ شهرستان به ویژه آبرسانی روستایی قبل از فصل گرما تکمیل شود تا مردم در تابستان با کمبود آب مواجه نباشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها