زعفران محصولی جایگزین کشت غیراصولی برنج در استان کرمانشاه

کشت طلای سرخ در شهرستان جوانرود

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه:

بازار روغن و گوشت شب عید کرمانشاه زیر ذره‌بین تعزیرات

قهرمان شاهی با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز در کرمانشاه از اوایل اسفند ماه، گفت: نظارت بر مایحتاج اساسی مردم خصوصا روغن و گوشت را در اولویت داریم.
قهرمان شاهی با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز در کرمانشاه از اوایل اسفند ماه، گفت: نظارت بر مایحتاج اساسی مردم خصوصا روغن و گوشت را در اولویت داریم.
کد خبر: ۱۳۰۶۴۳۴
فاطمه کمانی-کرمانشاه،

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه اظهار کرد: اگرچه بر اساس دستورالعمل رسیده طرح نظارتی باید از نیمه اسفند اجرا شود اما ما استارت کار را در قالب گشت‌های مشترک با سایر مراجع نظارتی از اوایل اسفند زدیم.

وی با بیان اینکه نظارت بر بازار شب عید در قالب دو شیفت صبح و بعدازظهر صورت می‌گیرد، عنوان داشت: تعدادی از نیروهای اداری تعزیرات نیز در محل اداره کل برای رسیدگی به تخلفات کشیک هستند.


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم برای شب عید از جمله گوشت و مرغ و خصوصا روغن را در اولویت نظارت‌ها دانست و اظهارداشت: تاکید شده اجازه ندهیم به بهانه افزایش تقاضا برای شب عید گران‌فروشی رخ دهد.

شاهی با اشاره به تشدید نظارت بر توزیع روغن خوراکی، خاطرنشان کرد: طی سه شب گذشته نظارت بر انبارها را در دستور کار قرار دادیم و شب قبل ۲.۵ تن روغن خوراکی احتکار شده در کرمانشاه کشف و ضبط شد تا بر اساس ضوابط بین مصرف کنندگان توزیع شود.

به گفته این مسئول، نظارت بر کشتارگاه‌ها و نحوه عرضه گوشت و مرغ نیز در برنامه است.


وی تاکید کرد: در کنار این موارد نظارت بر سایر اقلام بازار عید مانند پوشاک، کیف و کفش، شیرینی، آجیل و خشکبار و ... را نیز در برنامه داریم.


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از نظارت بر مراکز ارائه خدمات هم در قالب این طرح خبر داد و گفت: تلاش ما این است که بازار آرامی را برای شب عید مردم رقم بزنیم و فضا بر سودجویان و متخلفان تنگ شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها