از سوی هیئت رئیسه مجلس

۳ عضو کابینه به مجلس احضار شدند

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس کار کارشناسی صورت گرفته در ستاد ملی مقابله با کرونا، قرار است فردا (شنبه) محدودیت‌هایی برای تردد مردم در ایام نوروز اعلام شود.
کد خبر: ۱۳۰۶۲۰۰

به گزارش جام جم آنلاین، ولی اسماعیلی در گفتگو با فارس درباره شیوع کرونا در کشور و عادی انگاری آن توسط مردم اظهار داشت: بر اساس کار کارشناسی صورت گرفته در ستاد ملی مقابله با کرونا، قرار است فردا (شنبه) محدودیت‌ هایی برای تردد مردم در ایام نوروز اعلام شود؛ باید مردم و مسئولان هر آنچه که این ستاد اعلام کرد را اجرایی کنند و بدانند که بارها مقام معظم رهبری مصوبات ستاد کرونا را لازم‌الاجرا دانسته‌اند.

وی افزود: اطاعت و رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا به ویژه پذیرش محدودیت‌ های تردد در ایام نوروز بر همگان لازم است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: مردم باید این واقعیت را بپذیرند که کرونای جهش‌ یافته انگلیسی بسیار خطرناک بوده و میزان سرایت آن بسیار بیشتر از ویروس قبلی است و حتی کودکان و خردسالان را هم مبتلا می‌کند؛ وقتی کودکان درگیر ویروس کرونا شوند قطعا پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها هم مبتلا شده و همه اعضای خانواده درگیر خواهند شد.

اسماعیلی اظهار داشت: باید درباره فرهنگ‌سازی رعایت پروتکل‌ های بهداشتی کار اساسی صورت گیرد و نباید نوروز 1400 با مشکلات کرونا و شایع شدن آن در کل کشور سپری کنیم.

نماینده گرمی در مجلس گفت: رعایت پروتکل بهداشتی از سوی مردم، رعایت حقوق عامه محسوب شده و برگرفته از شخصیت افراد در جامعه است؛‌ باید بپذیریم که وقتی ماسک زده و فاصله اجتماعی را رعایت می‌کنیم در راستای رعایت حقوق عمومی جامعه است.

دولت و وزارت کشور بخاطر کرونا، مانع تجمعات هواداران کاندیداها در انتخابات شوند

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه شاهد تجمعات زیادی از سوی دولت و سایر ارگان‌ها هستیم این در حالی است که ثبت‌ نام انتخابات شوراها هم نزدیک است و باید دولت و وزارت کشور این موضوع را به شدت رصد کرده و مانع از تجمعات هواداران کاندیداها در انتخابات شوند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در فضای مجازی تبلیغات برگزاری برخی تجمعات کاندیداهای انتخابات را شاهد هستیم که از وزارت کشور می‌خواهم مانع از چنین تجمعاتی شود.

وی افزود: ‌متأسفانه عادی‌انگاری مردم نسبت به کرونا وضعیت را به سمتی سوق داده که مبتلایان به این ویروس زیاد شده‌اند باید بدانیم که سم مهلک کرونا، عادی‌انگاری آن در جامعه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها