اپراتور مخابرات آمریکایی به مشتریان خود توصیه کرد که برای صرفه جویی در مصرف برق، قسمت ۵G تلفن‌ های هوشمند را خاموش کنند.
کد خبر: ۱۳۰۶۱۹۵

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، یک کارمند پشتیبانی مشتری راهی را برای بهبود شارژ دستگاه را در این نکته می‌داند که با خاموش کردن ۵G یا ارتباطات نسل پنجم است. در این پیام آمده است: «یکی از راه‌های افزایش عمر باتری روشن کردن LTE است».

نویسندگان مقاله خاطرنشان کردند که مشترکان نمی‌خواستند که ۵G را کنار بگذارند، اما با دقت بسیار زیادی به این نکته اشاره کردند. پس از مدتی، توییت ارسال شده در تاریخ ۲۸ فوریه حذف شد. برخی از مشترکان ورایزون نسبت به توصیه اپراتور واکنش منفی نشان دادند و این روش را معیار نادرستی دانستند که مشکلی را حل نمی‌کند. همچنین برخی از کاربران خرید یک گوشی جدید و گران قیمت با پشتیبانی از شبکه‌های نسل پنجم، و سپس خاموش کردن ۵G روی آن را، امری پوچ است.

در گفتگو با مشترکان، نمایندگان Verizon خاطرنشان کردند که در حال حاضر یکی از اولویت‌های شرکت، گسترش منطقه تحت پوشش با پشتیبانی از محدوده فوق سریع mmWave است.

روزنامه نگاران خاطرنشان کردند که انتقال کامل به ۵G در آینده به مشتریان اپراتور‌های آمریکایی اجازه می‌دهد LTE را کنار بگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها