با استفاده از پلتفرم «گیلیمو»، گلیم دلخواه خودت را با هر طرح و کاربردی که دوست داری سفارش بده

تجربه سفارشی‌سازی گلیم‌ با گیلیمو

کارشناسان «امداد باتری» در هر ساعتی از شبانه‌روز مشکل از کارافتادن باتری خودروی شما را برطرف می‌کنند

نگران مشکلات باتری ماشین نباشید!

یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است برای کسی بیفتد این است که وقتی می‎خواهد با سرعت خودش را جایی برساند، باتری خودرویش مشکل پیدا کند. این طور وقت‎ها غیر از بحث‎های مالی، همیشه اضطراب ناشی از به موقع رسیدن امداد در محل و ضمانت‌های لازم برای تعمیر و خرید باتری مطرح می‌شود.
کد خبر: ۱۳۰۶۱۲۴
نگران مشکلات باتری ماشین نباشید!
 
داستان ایده استارت‌آپ «امداد باتری» از زمانی شروع شد که سید محمد اسماعیل موسوی که در حال حاضر مدیرعامل امداد این کسب‎و‎کار است، در ساعات پایانی شب به همراه محمد نادری نژاد (رئیس هیئت مدیره حال حاضر این کسب‌و‌کار ) در خیابان گرفتار خرابی باتری خودرو شدند و زمان زیادی منتظر مانند تا فرآیند ارسال کارشناس و تشخیص و تعمیر باتری انجام شود.
 
او به جام‌جم می‎گوید: «برای رسیدن به جایی عجله داشتیم و هر چه استارت می‎زدم خودرو روشن نمی‌شد. در چنین شرایطی که نمی‌دانستیم مشکل از کدام قسمت است با کارشناس‎های مختلف تماس گرفتم تا ایراد را پیدا کنم. از همان زمان به این فکر افتادیم که با همکاری همدیگر استارت‌آپی را راه‎اندازی کنیم تا در آن، زمان رسیدن کارشناس و هماهنگی‎های ارسال باتری جدید یا تعمیرات، سریع‎تر و با دقت بیشتری انجام شود. شبی که با انتظار و اضطراب فراوان برای محمد اسماعیل موسوی گذشت با جرقه یک ایده تازه به صبح رسید و کسب‎و‎کار نویی را به بازار معرفی کرد. 

در حال حاضر  محمد نادری نژاد که کارشناس ارشد مدیریت است به همراه  سید محمد اسماعیل موسوی که کارشناس ارشد برق است،  از بنیان‎گذاران امداد باتری هستند. با علم و مدیریت نادری نژاد آنها در همان ابتدا فعالیت خود موفق شدنده‌آند برند امداد باتری را هم به ثبت برسانند. به گفته خودشان سابقه و تجربه خاصی در این زمینه نداشتند اما باتوجه به سابقه ای که در مدیریت فروش و بازاریابی داشتند برای اجرایی‌شدن ایده که به نظرشان برای جامعه ضرورت داشته تلاش کرده‎اند.
 
 
نگران مشکلات باتری ماشین نباشید!

ویژگی های متمایزکننده  امداد باتری صدرا  

خدماتی که این استارت‌آپ را از سایر رقبا متمایز می‎کند این است که می‎توانید فعلا در تهران و اصفهان و در آینده در شهرهای بیشتری با شماره امداد باتری تماس بگیرید و در کمتر از ۴۰ دقیقه، کارشناس را در محلی که خودرو با مشکل مواجه شده ببینید.
 
برای سهولت دسترسی مشتری‎ها، یک خط ۴ رقمی در نظر گرفته‎شده تا بهتر در ذهن بماند. مکانی که برای استقرار کارشناس‎ها و فضای کار در نظر گرفته شده جایی در مرکز شهر تهران است تا امکان دسترسی به نقاط مختلف شهر وجود داشته باشد و مشتری زمان زیادی منتظر نماند. 
 

قیمت رقابتی 

سید محمد اسماعیل موسوی معتقد است: «قیمت، از دیگر نکات مهم برای موارد امداد باتری و قطعات دیگر خودرو است که ما تلاش کردیم در ان زمینه ایده‎های مختلفی را برای خدمات بهتر اجرایی کنیم؛ مثلا ارسال و نصب باتری در محل را رایگان کردیم. در این حالت، حاشیه سود ما بسیار کم شد اما به هدفمان رسیدیم. افراد می‎توانند قیمت‎ها را در سایت‎مان ببینند و با دیگر رقبا مقایسه کنند. برندهای باتری که با آنها کار می‎کنیم برندهای معتبر «صبا باتری» و «سپاهان» و «برنا» هستند و همه آن‏ها ضمانت دارند. 
 

پاسخگویی ۲۴ ساعته

نکته بعدی ساعت تماس با امداد باتری است؛ در بسیاری از موارد ساعات پایانی شب یا اوایل صبح ممکن است خدماتی که ارائه می‎شود با ساعت دیگر روز متفاوت باشد و سرعت و دقت در آن دیده نشود. کارشناسان امداد باتری تلاش کرده‌اند با پاسخگویی ۲۴ساعته نیازهای این حوزه را پوشش دهند. 
 

راهنمایی دقیق کارشناس‎ها

مدیر عامل امداد باتری صدرا می‎گوید: «نحوه برخورد از ویژگی‎های مهمی بود که از ابتدا در ذهن ما وجود داشت، کسی که با ما تماس گرفته احتمالا در شرایط اضطرار و نگرانی برای زمان رسیدگی به کارش است. وقتی به فرد گفته شود خودت برو و کاپوت را بالا بزن و بخش‎های مختلف را ببین و خبر بده، شاید در ذهن فرد این سوال ایجاد شود که اگر قرار است خودم همه موارد را بررسی کنم پس چرا با کارشناس تماس گرفتم؟
 
برای ما اهمیت دارد که کارشناس‎های خبره‎ای تماس‏ها را پاسخ دهند تا اطلاعات کافی درباره خودروهای مختلف داشته باشند و بدون ایجاد زحمت برای کسی که تماس گرفته او را راهنمایی کنند. به همین خاطر بحث آموزش کارشناس‎ها به یکی از بخش‎های جدی کار تبدیل شد و سعی کردیم در این زمینه با قدرت بیشتری کار کنیم. کارشناسان ما هم برای تشخیص و ردیابی اشکال ایجاد شده چند سوال مطرح می‎کنند، ولی این فقط برای تست است و زحمت بیشتری برای فرد ندارد.»
 
موسوی از چشم اندازی که برای آینده امداد باتری دارد نیز می‌گوید و از همکاری با یکی از هلدینگ‌های مطرح کشور برای اعطای نمایندگی در ارائه خدمات و فروش انواع باتری ماشین به کل کشور خبر می‎دهد. به گفته مدیرعامل امداد باتری صدرا، در حال حاضر نمایندگی شهر اصفهان این مجموعه زیر نظر حامد نیری در حال فعالیت است.
 

دسترسی از طریق سایت و تلفن

نگران مشکلات باتری ماشین نباشید!مدیر عامل امداد باتری صدرا می‌گوید: «از آن جا که خرابی باتری برای خودرو در طول یک سال ممکن است فقط یک بار رخ بدهد، نصب اپلیکیشن روی گوشی همراه راه منطقی و راحتی برای مشتری ها به نظر نمی رسید. به همین خاطر تمرکز اصلی ما روی سایت و پاسخگویی تلفنی است.»
 
موسوی می‌افزاید: «در حال حاضر با کلمه امداد باتری در رده اول جست‌و‏‎جوی گوگل هستیم و افراد می‌توانند به راحتی با ما ارتباط برقرار کنند. نام امداد باتری در آپارات و یوتیوب و لینکدین و تلگرام و اینستاگرام هم قابل دسترسی است و فرآیند کار و راه‎های ارتباطی با مخاطبان در آنجا هم ذکر شده است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها