ساخت و ساز بر فراز کوه تاریخی و محوطه باستانی شیوشگان کرمان با وجود اما و اگرهای موجود هنوز ادامه دارد

شیون شیوشگان

شهردار منطقه چهار شهر کرمان گفت: شش المان نقطه‌ای و پنج سفره هفت‌سین در محدودۀ منطقه چهار این شهر اجرا می شود.
کد خبر: ۱۳۰۶۰۵۷
به گزارش جام جم آنلاین کرمان، شهردار منطقه چهار شهر کرمان از اجرای شش المان نقطه‌ای و پنج سفره هفت‌سین در محدودۀ منطقه چهار کرمان خبر داد.
 
علی عسکری در تشریح اقدامات این منطقه در استقبال از عید نوروز، به اجرای شش المان‌ نقطه‌ای و پنج سفره‌ هفت‌سین در منطقه چهار شهر کرمان اشاره کرد و گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز، رفع نواقص روشنایی پارک‌ها، بهسازی و زیباسازی آن‌ها و همچنین  نورپردازی فضای پیرامونی سفره‌های هفت‌سین در برنامه کاری قرار دارد.

عسکری، با بیان اینکه معابر سطح منطقه نیز براساس اولویت در حال لکه‌گیری آسفالت است، افزود: ترمیم جدول‌ها، شست‌وشوی دیوارها و جدول‌های سطح منطقه و بهسازی و زیباسازی ورودی‌های شهر نیز در دستور کار است.

شهردار منطقه چهار شهر کرمان اجرای طرح محله‌ای137، طرح ویژه جمع‌آوری پسماندهای خانگی، تنظیف معابر سطح منطقه، پاک‌سازی برخی زمین‌های خالی و رنگ‌آمیزی جدول‌ها را از دیگر اقدامات تدارک دیده شده در آستانه سال جدید دانست و خاطرنشان کرد: این اقدامات هم‌اکنون در حال انجام است و به‌زودی به پایان می‌رسد.

عسکری افزود: کاشت درخت و گل‌های فصلی، رنگ‌آمیزی وسایل تندرستی، گلدان‌های بتنی، جدول‌ها، میز تنیس و آلاچیق‌ها و نصب بنر نیز از اقدامات نوروزی در بوستان‌ها و معابر سطح منطقه  محسوب می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها