اخبار جهان ورزش را در جام جم آنلاین بخوانید.
کد خبر: ۱۳۰۶۰۲۴

به گزارش جام جم آنلاین ، آنچه در ادامه می آید مروری بر مهم ترین اخبار مربوط به جهان ورزش است.

 

*دولت ژاپن برای جذب توریست بیشتر در جریان المپیک 2021 توکیو هزینه های سفر به این کشور را پایین می آورد. پاندمی کرونا باعث شده تا پیش بینی شود این دوره از رقابت های المپیک نسبت به بسیاری از دوره های قبل توریست های کمتری را به خود جلب کند.

*اسپورت نیوز خبر داد هزینه های مربوط به برگزاری المپیک 2021 باز هم افزایش یافت و حدود 32 میلیون دلار دیگر روی دست دولت ژاپن گذاشت. این هزینه ها مربوط به مسائل بهداشتی و ساختارهای مربوط به آن می شود.

*مسئولان برگزاری رقابت های UFC یا همان مبارزات نهایی در نظر دارند تعداد مسابقات برگزار شده در طول سال را افزایش دهند. این تصمیم به منظور افزایش درآمدهای این رشته است چرا که پاندمی کرونا باعث شد مسابقات کمی نسبت به سال های گذشته برای این رشته هیجان انگیز در جهان برگزار شود.

*مجله نیوساینس گزارشی منتشر کرده و در آن مدعی شده که ثبت رکوردهای جدید در رشته دوومیدانی و به خصوص در دوهای سرعت از سال 2024 متوقف می شود چرا که بشر سرعت خاصی دارد و تا حد خاصی می تواند رکورد بزند.

*راجر فدرر تنیسور سوئیسی همچنان پردرآمدترین ورزشکار جهان است. او در ماه نخست ابتدایی سال 2021 بیش از 9 میلیون دلار درآمد داشته است. او سال گذشته بیش از 110 میلیون دلار درآمد داشت و پردرآمدترین ورزشکار سال لقب گرفت.

*اسپانیایی ها برای والیبال خود سرمایه ای 11 میلیون دلاری برای امسال در نظر گرفتند. این کشور اروپایی قصد دارد به تدریج به یکی از قدرت های برتر والیبال اروپا در سال 2021 تبدیل شود.

*تغییر میزبان المپیک زمستانی 2022 منتفی شد و چین همچنان میزبان این رقابت هاست. پیش از این به دلیل مخالفت آمریکا اخبار زیادی در رابطه با سلب میزبانی از چینی ها به گوش می رسید.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها