شهاب‌الدین عزیزی‌خادم یک مدیر اقتصادی است. او سال‌هاست در پست‌های مختلف اقتصادی فعالیت می‌کند، بنابراین همه امیدوار هستند بتواند مشکلات مالی فدراسیون فوتبال را حل و فصل کند.
کد خبر: ۱۳۰۵۸۷۶

به گزارش جام جم آنلاین ، روزنامه جام جم نوشت: او ۴ سال بر کرسی ریاست فدراسیون فوتبال تکیه خواهد زد و از قضا، در دورانی به این پست رسیده که فدراسیون با مشکلات عدیده مالی روبه‌روست. یکی از مسؤولان رده بالای فدراسیون که اتفاقا در حوزه اقتصادی فعالیت می‌کند، وقتی با این سوال جام‌جم روبه‌رو می‌شود که عزیزی‌خادم با چه بدهی سنگینی مواجه است می‌گوید: «متاسفانه فدراسیون فوتبال حدود ۱۵۰‌میلیارد تومان بدهی دارد. این بدهی فدراسیون به مربیان ملی مختلف، به هتل‌ها، پاداش بازیکنان، بدهی شرکت‌های هواپیمایی، رستوران‌ها و.... است. البته فدراسیون پولی در فیفا دارد که آن هم تمام و کمال برای خودش نیست و فعلا به آن مقدار هم دسترسی ندارد. بخشی از پول برای باشگاه‌هاست که باید پرداخت شود.»

این مقام مسؤول اضافه می‌کند: «تازه باید پرونده ویلموتس را هم به مشکلات و معضلات فدراسیون فوتبال اضافه کنید. این پرونده قطعا برای ما بار مالی دارد. بهترین حالت این است که رقم جریمه ایران کاهش پیدا کند. پیش‌بینی اولیه این است رقم بین دو تا سه میلیون یورو باشد که خودش رقم سنگینی است. در آن صورت فدراسیون مجبور خواهد بود تمام منبع مالی خود در فیفا را مستقیم به ویلموتس پرداخت کند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها