کد خبر: ۱۳۰۵۲۵۸
اگر شما هم جزو عاشقان سینما باشید حتماً اولویت اولتان برای اوقات فراغت تماشای فیلم است . شما هم مانند سایر عاشقان سینما، اینترنت را به عنوان اصلی ترین مسیر خود برای دسترسی به فیلم های جدید انتخاب کرده اید و برای این کار هم همواره عبارت دانلود فیلم جدید در تاریخچه ی سرچ باکس تان دیده می شود .
 
اما بدون شک شما هم مانند سایر افرادی که چنین عبارتی را جستجو کرده اند، با نتیجه های اسمپی مواجه شده اید که گویا تنها هدفشان نمایش تبلیغات بوده است. از طرفی دیگر نبود یک رسانه ی جامع برای سلایق مختلف، بر این مشکلات افزوده است. ما در ادامه قصد داریم تا وبسایت مووی لند را به عنوان یک رسانه ی معتبر در این زمینه به شما عزیزان معرفی نماییم . این رسانه با توجه به مزیت هایش توانسته بخش زیادی از این مشکلات را پوشش دهد. از طرفی ما سه مورد از جدیدترین آثاری که در این رسانه منتشر شده است را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار داده ایم پس اگر قصد دانلود فیلم جدید را دارید، با ما همراه شوید .
 
دانلود فیلم جدید شنای پروانه/ دانلود سریال گیسو/ دانلود فیلمهای هندی دوبله در سایت مووی لند
 

دانلود فیلم جدید مووی لند با اینترنت نیم بها

 
اگر به تازگی عبارت دانلود فیلم را در اینترنت جستجو کرده باشید، به احتمال زیاد با چندین هزار نتیجه مواجه شده اید . اما در این بین شاید تنها چند نتیجه توانسته باشد نیاز شما را به شیوه ای اصولی و مطمئن بر طرف نماید . بیشتر سایت هایی که در نتایج ظاهر می شوند آرشیو بسیار محدودی دارند که در برگیرنده ی چند ژانر است . از طرفی دیگر بیشتر این سایت ها برای صرفه جویی در هزینه هایشان ، از هر اثر کیفیت های محدودی قرار داده اند و یا آن را بر روی سرور های کند و ارزان بارگذاری کرده اند . مجموع این موارد سبب شده تا تجربه ی دانلود از این سایت ها برای بیشتر کاربران ناخوشایند باشد  و دانلود فیلم را به کام آن ها تلخ نماید . اگر شما هم تا کنون این تلخی را چشیده اید، می توانید از این پس به رسانه ی مووی لند مراجعه فرمایید . شما می توانید در این رسانه در بین هزاران اثرِ آن ، فیلم و یا سریال مورد نظر خود را انتخاب و سپس آن را با کیفیت دلخواه و البته سرعت بسیار بالا دانلود نمایید . از طرفی این رسانه در سامانه های کشوری ثبت شده و دانلود تعداد زیادی از آثارش، شامل اینترنت نیم بها می شود . پس اگر به دنبال دانلود فیلم با اینترنت نیم بها هستید ، بهتر است تا انتهای این متن با ما همراه شوید .
 
دانلود فیلم جدید شنای پروانه/ دانلود سریال گیسو/ دانلود فیلمهای هندی دوبله در سایت مووی لند

 

دانلود فیلم شنای پروانه با لینک مستقیم

 
شنای پروانه را می توان از مهم ترین و البته محبوب ترین فیلم های اجتماعی ایران در چند سال گذشته دانست. این اثر دارای نقاط قوت بسیار زیادی است که موجب شده تا به موفقیت های بسیار زیادی برسد . فیلمنامه ی جذاب یکی از این نقاط قوت می باشد . داستان اثر در مورد زنی به نام پروانه است. فیلم شنا کردن او در شبک های اجتماعی پخش می شود و همین مورد سبب می شود تا مشکلات و دردسر هایی برای او ایجاد شود . شوهر و برادر وی تصمیم می گیرند تا شخصی که این فیلم را پخش کرده را بیابند و او را به سزای عملش برسانند. اما در این مسیر اتفاقات و ماجراهایی رخ می دهد که بیش از پیش موجب عمیق شدن و البته جذاب شدن داستان می شود. در کنار این موارد وجود بازیگران مطرحی همچون جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیر آقایی و.... سبب شده تا این اثر جذابیت بیشتری داشته باشد . افزون بر این حضور محمد کارت به عنوان کارگردان این اثر، باعث شده تا سایر فاکتورها در یک مسیر صحیح قرار بگیرند . این نقاط قوت در کنار هم سبب شد تا فیلم شنای پروانه بتواند در 14 بخش مختلف در سی و هشمتین جشنواره ی فیلم فجر کاندید شود و در نهایت در 6 بخش موفق به دریافت جایزه شد. این جوایز عبارت بود از بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل زن، بهترین صداگذاری و میکس، بهترین صدا برداری، بهترین تدوین و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران. مجموع این موارد سبب شده تا طیف زیادی از مخاطبان به دنبال دانلود و تماشای آن باشند . اگر شما هم جزو این افراد هستید، می توانید هم اکتون به رسانهی مووی لند مراجعه کرده و نسبت به دانلود فیلم شنای پروانه اقدام نمایید .
 
دانلود فیلم جدید شنای پروانه/ دانلود سریال گیسو/ دانلود فیلمهای هندی دوبله در سایت مووی لند
 

دانلود سریال گیسو (عاشقانه 2) با لینک مستقیم

 
تقریبا تمام عاشقان سریال های شبکه ی نمایش خانگی برای یک بار هم که شده پای سریال عاشقانه نشسته اند . این سریال را می توان از موفق ترین سریال های شبکه ی نمایش خانگی دانست که باعث شد تا مسیر سایر سریال های ملودرام در شبکه ی نمایش خانگی هموارتر شود . وجود بازیگران مطرح، داستان زیبا، کارگردانی عالی و.... همگی بخشی از دلایلی بود که این سریال را به هدف خود رساند . زمانی که فصل اول این سریال تمام شد، تعداد زیادی از طرفداران آن ابراز ناراحتی کردند و تقاضا داشتند تا فصل دیگری ساخته شود اما بنا به دلایلی مقدور نبود . حتی بعد از آن هم چند سریال دیگر با موضوع مشابه در شبکه ی نمایش خانگی عرضه شد که هیچ کدام نتوانست جای این سریال را بگیرد. اما اکنون خبر خوشی برای این سریال مطرح شده است. دست اندرکاران، فصل دوم این سریال را استارت زده اند که قرار است با نام سریال گیسو عرضه شود . در سریال گیسو (عاشقانه 2) تعداد زیادی از کاراکتر های فصل اول حضور دارند. بسیاری از بازیگران فصل اول وعده داده اند تا به صورت مجدد در این اثر شرکت نمایند. محمدرضا گلزار، هومن سیدی، ساره بیات، هانیه توسلی و... از جمله این بازیگران هستند. از طرفی دیگر تیم فنی و پشت صحنه نیز همان تیم فصل اول خواهد بود. نکته ی قابل توجه تغییر محسوس داستان است . دست اندرکاران سریال گیسو(عاشقانه ی 2) اعلام کرده اند که محتوای این سریال تا حد زیادی به سمت یک ملودرام اجتماعی پیش می رود که محوریت آن پولشویی است. مجموع این موارد سبب شده است تا طرفداران این سریال بی صبرانه منتظر تماشای آن باشند. اگر شما هم مانند این افراد به دنبال دانلود سریال گیسو (عاشقانه 2) هستید می توانید هم اکنون به رسانه ی مووی لند مراجعه کرده و با لینک مستقیم آن را دانلود نمایید.
 
دانلود فیلم جدید شنای پروانه/ دانلود سریال گیسو/ دانلود فیلمهای هندی دوبله در سایت مووی لند
 

دانلود فیلم هندی و یک مرجع مناسب برای آن

 
همانگونه که اشاره کردیم، فیلم های هندی جزو نزدیک ترین آثار به فرهنگ و سبک زندگی ایرانیان هستند . این  تولیدات برای ایرانیان جذابیت زیادی دارند و نسل های مختلفی با ستاره های آن ها آشنایی دارند . اگرچه این فیلم ها بسیار دیدنی هستند اما دانلود آن ها بسیار دشوار است . بسیاری از سایت هایی که خدمات مربوط به دانلود فیلم هندی را ارائه می دهند، نمی توانند مطابق نیاز مخاطبان عمل کنند . بیشتر این سایت ها تبلیغات بسیار زیادی دارند که کاربران را آزرده می کند . در کنار این موارد، بیشتر این سایت ها آرشیو کافی ندارند و تنها تعداد محدودی از فیلم ها را ارائه داده اند که این موضوع به نوبه خود بیشتر موجب آزردگی کاربران شده است .
 
رسانه مووی لند جزو آن دسته از رسانه های موفقی است که توانسته به خوبی هر چه تمام تر نیاز مخاطبان در این زمینه را پوشش دهد . این رسانه نه تنها هیچ گونه تبلغاتی ندارد بلکه با رابط کاربری ساده ای که دارد توانسته ساده تر از سایر رقبا، کاربران را به سمت فیلم های موجود در سایت هدایت کند . از طرفی دیگر در مووی لند می توانید به حجم بسیار زیادی از آثار روز سینمای هند دسترسی داشته باشید .
 
برای تمام آثار هم زیر نویس و یا زبان دوبله قرار داده شده است . در کنار این موارد برای هر اثر چندین کیفیت قرار گرفته که گستره انتخاب کاربران را افزایش می دهد . اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال دانلود فیلم هندی هستید، می توانید هم اکنون به رسانه مووی لند مراجعه نمایید .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها