هشدار پلیس فتا به فروشندگان؛

مراقب رسید‌های جعلی باشید

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا با بیان اینکه کلاهبرداران به دنبال واسطه برای اعمال جرم هستند، گفت:با انجام تبلیغات اغواکننده خود را شریک جرم کلاهبرداران نکنید.
کد خبر: ۱۳۰۴۷۵۱

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ علی‌محمد رجبی، رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در گفتگو با فارس با بیان اینکه مجرمان‌ سایبری هر روز به دنبال شیوه‌های جدید کلاهبرداری هستند، اظهارداشت: کلاهبرداران همیشه به‌دنبال واسطه برای اعمال جرم می‌گردند، مراقب باشید که ناآگاه واسطه اعمال جرم نشوید.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا تصریح کرد: در یک روش، کلاهبردار با استفاده از شبکه‌های اجتماعی مختلف با آی‌دی ناشناس که هویتی جعلی نیز دارد با پیشنهاد نقدی و غیر نقدی وسوسه‌انگیز افراد ‌را‌‌ ‌دعوت به تبلیغات پیج یا صفحه، کانال، سایت و یا لینک متصل به درگاه بانکی جعلی می‌کند که ‌در‌ این روش شخص قربانی از کسی شاکی می‌شود که این لینک یا صفحات را به او پیشنهاد داده است.

سرهنگ رجبی با تاکید بر اینکه افراد ‌نباید با انجام تبلیغات اغواکننده خود را شریک جرم کلاهبرداران کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان به هیچ عنوان برای اشخاص ناشناس در فضای مجازی تبلیغ نکنند، چراکه کلاهبرداران به دنبال واسطه می‌گردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها