امروز دو پرواز از روسیه به ایران انجام می شود

آیا دومین محموله واکسن روسی امروز وارد کشور می‌شود؟

آخرین اخبار مربوط به ویروس کرونا را اینجا بخوانید.
کد خبر: ۱۳۰۳۸۱۲

به گزارش جام جم آنلاین ، آنچه در ادامه می بینید مروری بر آخرین اخبار مربوط به کرونا در رسانه های سراسر جهان است.

 

*کلیه مسافرانی که به بریتانیا سفر می کنند باید سه بار تست کرونا بدهند، یک بار قبل از سفر، یک بار در هنگام ورود و آخرین مرتبه هنگام ترک بریتانیا.

*یک محقق انگلیسی می گوید جهش ویروس کرونا در این کشور به قدری شدید و خطرناک است که تنها راه از بین بردن آن قرنطینه چرخشی شهر های مختلف این کشور در مدت زمان هفت سال است.

*یک مرد اهل نیویورک که در دهه 70 زندگی خود بود 25 دقیقه بعد از دریافت واکسن کرونا فوت کرد. مشخصات این مرد فاش نشده ضمن اینکه رسانه ها نگفته اند او بعد از تزریق کدام واکسن جان خود را از دست داده است.تحقیقات در رابطه با مرگ این مرد آغاز شده است. او هیچگونه سابقه آلرژیک به انواع واکسن ها نداشته است.

*مقامات بهداشتی چین می گویند بازرسان سازمان جهانی بهداشت هیچ نشانه ای دال بر اینکه شهر ووهان منشا و خاستگاه ویروس کرونا در جهان بوده پیدا نکرده اند. همچنین مقامات چینی تاکید کرده اند که ویروس کرونا در اواخر سال 2019 در شهر ووهان به هیچ عنوان گردش فوق العاده و سریعی نداشته است.

*بعد از اینکه تست کرونای دو دانش آموز در مدرسه ای در هنگ کنگ مثبت اعلام شد تمامی 130 دانش آموز آن مدرسه قرنطینه دو هفته ای شدند.

*واکسیناسیون سراسری کرونا با واکسن سینوفارم چین در کشور پرو آغاز شد.

*شرکت فایزر اعلام کرد تولید واکسن خود را به دو برابر می رساند.

*دانشمندان می گویند گونه جهش یافته ویروس کرونای آفریقایی بر خلاف نوع جهش یافته انگلیسی به هیچ عنوان سرعت انتقال بالایی ندارد.

*بیماران ویروس کرونا که تحت درمان با داروی هپاتیت تجربی قرار بگیرند چهار برابر بیشتر احتمال دارد که در طی هفت روز بیماری را شکست بدهند. این داروی تجربی پگینترفرون لامبدا نام دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها