خیال گل‌محمدی با حضور شماره ۹ سابق راحت شد

تنوع تاکتیکی پرسپولیس با ترابی

مهدی ترابی بعد از بازگشت به پرسپولیس

انتظارات از من زیاد است

مهدی ترابی بعد از جدایی جنجالی در تابستان گذشته، تنها نیم فصل در قطر ماند و روز گذشته به صورت رسمی با پرسپولیس قرارداد بست.
کد خبر: ۱۳۰۳۵۳۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ، او قراردادی یک سال و نیمه با این تیم امضا کرد. در ابتدا اعلام شد پرسپولیس برای جذب او باید ۱۵۰ هزار دلار به العربی پرداخت کند ولی ابراهیم شکوری معاون اجرایی این باشگاه اعلام کرد پولی برای امضای قرارداد با او پرداخت نکرده‌اند. شکوری همچنین توضیح داد: «بازگشت او خواسته هواداران، کادرفنی و باشگاه بوده و امیدواریم حضورش موجب خیر هم برای خودش و هم برای پرسپولیس و هم برای هواداران باشد. امیدواریم موفقیت‌هایی که با حضور ترابی به همراه سایر بازیکنان توانستیم به آنها دست پیدا کنیم ادامه داشته باشد. قرارداد او تا پایان فصل سال بعد است و بدون بند جدایی. یعنی تا پایان لیگ بیست و یک در پرسپولیس حضور دارد و ان‌شاا... بعد از جام‌جهانی بتواند تصمیم بگیرد.»

مهدی از امروز در تمرینات این تیم شرکت می‌کند و یکی از امیدهای اصلی یحیی در نیم فصل دوم خواهد بود. ترابی بعد از بازگشت به جمع قرمزها حالش بسیار خوب است: «خیلی خوشحالم که دوباره به پرسپولیس پیوستم و امیدوارم دوباره بتوانم نتایج خوب و موفقیت‌آمیزی را با این تیم به دست بیاورم.» او حرف‌های دیگری هم زد.

انتظارات زیاد است

من همه تلاشم را می‌کنم هر چه سریعتر به آمادگی قبل برسم و حتی بیشتر از قبل هم تمرین می‌کنم. هواداران انتظارات زیادی از من دارند و امیدوارم با کمک کادر فنی و بازیکنان دوباره موفقیت‌ها را تکرار کنیم. با شناختی که از بچه‌ها دارم آنها به کم قانع نخواهند بود. دوست دارم یک بار دیگر با پرسپولیس در آسیا به موفقیت برسم.

نیم فصل خوبی نداشتم

قطعا انگیزه‌های من از قبل خیلی بیشتر است. من نیم فصل خوبی در تیم قطری نداشتم و دوست دارم بار دیگر موفقیت‌های قبل را تکرار کنم. امیدوارم با قهرمانی که به هواداران هدیه می‌دهیم اتفاقات تلخ گذشته را پاک کنم. خدا را شکر می‌کنم به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس پیوستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها