هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران؛

سپاهان برنده دربی اصفهان / نوید زردها برای قهرمانی

تیم فوتبال سپاهان در دیدار با ذوب آهن به پیروزی رسید و سه امتیاز دربی اصفهان را از آن خود کرد.
کد خبر: ۱۳۰۳۳۸۸

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، دربی اصفهان بین تیم‌های فوتبال ذوب آهن و سپاهان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که با پیروزی سه بر یک سپاهان به پایان رسید.

محمد محبی (۲)، دانیال اسماعیلی فر (۷۸) و یاسین سلمانی (۳+۹۰) برای سپاهان و حسین شنانی (۷۹) برای ذوب آهن گلزنی کردند.

گلزنی محبی برای سپاهان در دقیقه ۲ باعث شد تا ذوبی ها چاره‌ای جز بازی تهاجمی را در دستور کار قرار ندهند و بارها دروازه پیام نیازمند را با ارسال‌های از جناحین و شوت‌های از راه دور خود تهدید کنند.

با این حال عملکرد شاگردان رحمان رضایی در نیمه اول راه به تور دروازه سپاهان نبرد تا ۴۵ دقیقه ابتدایی این بازی با وجود اعتراضات مکرر کادر فنی ذوب آهن به قضاوت رضا کرمانشاهی با همان یک گل به پایان برسد.

نیمه دوم نیز با حملات پردامنه ذوب آهن همراه بود اما پاسکاری های بی هدف آنها در پشت محوطه جریمه سپاهان راه به دروازه پیام نیازمند نبرد تا اینکه محمدرضا خلعتبری مهاجم تعویضی سپاهان که در نیمه دوم وارد زمین شده بود در حرکتی زیبا دانیال اسماعیلی فر را در موقعیت گلزنی قرار داده تا این بازیکن به تیم فصل گذشته خود گلزنی کرده و سپاهان را دو بر صفر پیش بیندازد.

بلافاصله پس از این گل، بازیکن ذوب آهن با ضربه تماشایی حسین شنانی توانستند به گل نخست رسیده تا امیدوار به تغییر نتیجه بازی باقی بمانند اما تلاش‌های میزبان در فولادشهر اصفهان راه به جایی نبرد و سپاهانی‌ها هم که در دقایق پایانی ضد حملات زیادی روی دروازه ذوب آهن داشتند گل سوم را در دقیقه (۳+۹۰) به ثمر رساند تا به سه امتیاز حساس دربی اصفهان دست پیدا کند.

سپاهان با این پیروزی ۲۵ امتیازی شد و موقتاً به صدر جدول رفت تا نوید قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر بیستم را به هواداران خود بدهد.

ذوب آهن نیز پنجمین باخت خود در فصل را کسب کرد تا ۱۱ امتیازی باقی مانده و در رده چهاردهم باقی بماند.

سپاهان برنده دربی اصفهان / نوید زردها برای قهرمانی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها