فرمانده انتظامی استان یزد از شناسایی عاملان سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در شهر یزد در کمتر از ۲۴ ساعت پس از سرقت و دستگیری سریع آن‌ها خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۲۹۰۸
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از میزان، سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: با توجه به دریافت خبر سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در شهر یزد بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی‌های ماموران پلیس، مشخص شد سارقان با یک قبضه سلاح گرم، دست به سرقت از یک طلافروشی در یکی از کوچه‌های فرعی شهر یزد زده و از محل متواری شده اند که به همین منظور چند تیم از کارآگاهان خبره پلیس آگاهی تشکیل و به صورت شبانه روزی به بررسی موضوع پرداختند.
 
دستگیری سارقان مسلح طلافروشی یزد در کمتر از ۲۴ ساعت
فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با اقدامات اطلاعاتی گسترده در ظرف مدت کمتر از ۲۴ ساعت پس از سرقت، سارقان را شناسایی و ردپایی از آن‌ها در یکی از استان‌های جنوب غربی کشور به دست آورده و پس از اخذ نیابت قضائی به آن استان اعزام شدند.
سردار بهدانی فرد افزود: ماموران در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی ۳ نفر از اعضای این باند را در مخفیگاهشان دستگیر و همزمان، ماموران پلیس آگاهی استان یزد نیز یک نفر دیگر از اعضای این باند را در شهرستان یزد دستگیر و یک قبضه سلاح از وی کشف کردند.
وی با بیان اینکه مالخر این اموال مسروقه نیز در عملیات دیگری دستگیر و بیش از ۲ کیلو طلای سرقتی به ارزش تقریبی ۳۰ میلیارد ریال کشف شد، گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تبهکاران بدانند استان یزد محل امنی برای جولان و انجام اقدامات مجرمانه آن‌ها نیست و پلیس یزد با تیزهوشی و سخت کوشی اجازه فعالیت به افرادی که قصد ناامن کردن امنیت مردم را داشته باشند، نخواهد داد.
رییس پلیس استان یزد با بیان اینکه این واحد صنفی که مورد سرقت قرار گرفته فاقد هرگونه تجهیزات ایمنی ضد سرقت، دوربین و مجوز قانونی برای فعالیت زرگری بوده است خاطرنشان کرد: واحد‌های صنفی برای فعالیت در سطح شهر ضمن اخذ پروانه کسب، مغازه خود را به دوربین و سایر تجهیزات فنی ضدسرقت مجهز کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها