به بهانه آغاز سی و نهمین جشنواره‌فیلم‌فجر، رفته‌ایم سراغ بازیگرانی که بخت دریافت جایزه را دارند

صیادان سیمرغ‌های کرونایی

جزئیات برگزاری و بلیت‌فروشی جشنواره فیلم فجر اعلام شد

چطور در جشنواره، فیلم ببینیم؟

چند سالی است دیگر از صف‌های طویل گیشه به وقت جشنواره خبری نیست. نه به این دلیل که جشنواره رونق نداشته، بلکه تکنولوژی کارها را ساده کرده است. امسال بیشتر از همیشه تکنولوژی به خدمت جشنواره آمده و قرار نیست هیچ بلیتی در گیشه فروخته شود. از پیش‌فروش بلیت هم خبری نیست. پس علاقه‌مندان چطور باید فیلم‌های جشنواره را ببینند.
کد خبر: ۱۳۰۲۷۹۴

مسعود نجفی، مدیر روابط‌ عمومی سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرده اکران آثار در برج میلاد و پردیس سینمایی ملت است.

در برج میلاد، نشست آثار برگزار می‌شود و در پردیس سینمایی ملت، فیلم‌ها با همان برنامه نمایش برج میلاد اکران خواهند داشت.

مطبوعاتی‌ها کجا بروند؟

نمایندگان رسانه‌ها به دو شیوه در جشنواره حضور دارند. گروهی باید به تماشای فیلم‌ها بنشینند و درباره آثار مطلب بنویسند که این امکان در پردیس سینمایی ملت برای‌شان فراهم شده است. گروهی دیگر هم نشست‌ها را پوشش می‌دهند که برای این دسته نیز برج میلاد در نظر گرفته شده است. از آنجا که امسال تعداد نشست‌ها کاهش یافته و به دو نشست در روز رسیده است، خبرنگارانی که نشست را پوشش می‌دهند، به برج میلاد معرفی شده‌اند و بقیه اصحاب رسانه در پردیس سینمایی ملت مستقر خواهند بود.

تماشاگران چه بکنند؟

طبق اعلام مدیر روابط‌عمومی این دوره از جشنواره، با توجه به شرایط این روزها و همه‌گیری بیماری کرونا، هیچ بلیتی در گیشه فروخته نخواهد شد و به روال اکران عادی، خرید بلیت آثار به صورت اینترنتی خواهد بود. بلیت هر فیلم به صورت جداگانه و تکی به فروش خواهد رسید و دیگر به‌صورت سری فروخته نمی‌شود و برخلاف سال‌های پیشین، دیگر پیش‌خرید در کار نیست.

بلیت‌فروشی سینماهای مردمی سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر از ساعت ۱۴ امروز آغاز می‌شود.

به دلیل رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی، حداکثر ۳۰درصد به ظرفیت میزبانی سالن‌های سینماهای مردمی از این دوره جشنواره اختصاص داده شده است و جزئیات و مشخصات جدول نمایش فیلم‌ها از طریق سایت جشنواره و سامانه‌های فروش اطلاع‌رسانی می‌شود.

در این دوره بلیت‌فروشی از طریق سه سامانه ایران تیک، سینما تیکت و گیشه هفت به سه نشانی اینترنتیwww.irantic.com و www.cinematicket.org و www.gisheh.ir انجام خواهد شد.

قیمت بلیت برخی سینماها،۲۰هزار تومان و بقیه نیز ۳۰هزار تومان تعیین شده است.

در این دوره، فروش سری بلیت‌ها وجود ندارد و هر نفر با یک شماره همراه، امکان تهیه چهار بلیت برای هر فیلم را دارد.

بلیت‌فروشی اکران مردمی تا روز پایانی جشنواره ادامه دارد و علاقه‌مندان تا لحظه نمایش فیلم می‌توانند بلیت‌های موردنظر خود را بخرند.

همچنین بر اساس شیوه‌نامه بلیت‌فروشی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، پس از خرید بلیت از طریق سامانه‌های تعیین شده، کدی برای خریداران ارسال می‌شود و افراد با ارائه آن به سینما، می‌توانند بلیت خود را تهیه کنند.

افتتاحیه برپا نمی‌شود

سی‌و نهمین جشنواره فیلم فجر مانند سال‌های گذشته افتتاحیه ندارد و با دو نکوداشت در مراسم اختتامیه به انجام خواهد رسید.

روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها