پرسپولیس امروز در تهران میزبان تیم ته‌جدولی ماشین‌سازی است و کمترین انتظار هواداران قرمزپوش این است که تیمشان بعد از شکست مقابل آلومینیوم اراک و البته تساوی‌های پرتعداد در شروع لیگ بیستم، چهارمین برد این فصل را مقابل تیم بدون برد لیگ به دست بیاورد. 
کد خبر: ۱۳۰۲۷۷۹

به گزارش جام جم آنلاین ، روزنامه جام جم نوشت: گزیده‌ای از صحبت‌های حمید مطهری در نشست خبری بازی با ماشین‌سازی در زیر آمده است:

جایگاه  تیم‌ها در جدول بیانگر عملکرد تیم‌ها نیست. ما هفته قبل علی‌رغم این‌که یک بر صفر پیش بودیم، به خاطر دست کم گرفتن حریف تنبیه شدیم. این نشان می‌دهد اگر فکر کنید امنیت دارید که با تیم ته جدولی بازی می‌کنید، اصلا درست‌نیست.

از بازیکنان می‌خواهم بسیار هوشیار باشند و با تمرکز ۱۰۰ درصدی بازی کنند. اگر در جایی تمرکز ۹۹‌درصد بشود، شاید از تیم مقابل ضربه بخورید. باید با برنامه بازی کنیم و تمرکز داشته باشیم.

ماشین‌سازی قابل احترام است. تیم‌ها مقابل پرسپولیس فشردگی ایجاد می‌کنند. باید بتوانیم از این فشردگی عبور کنیم. بیشتر تیم‌ها در زمین خودشان فشرده بازی می‌کنند و ما باید این فشردگی را بشکنیم. باید فکر این باشیم که اگر توپ از دست دادیم چه کنیم چون ماشین‌سازی برای این کارش هم هدفمند بازی می‌کند. ان‌شاءا... بتوانیم آنها را خوب کنترل کنیم و به موقع ضربه بزنیم.

اختلاف زیادی با صدر جدول نداریم. همیشه با تلاش و تمرین نقاط ضعف خودمان را برطرف می‌کردیم. هفته قبل هم ما باختیم و کسی به تنهایی نباخته و در راس هم ما کادر فنی بوده‌ایم. ان‌شاءا... با سه امتیاز بازی ‌امروز به لیگ برمی‌گردیم. پرسپولیس به میانه‌های جدول عادت ندارد و بازیکنان ما جایگاه خود را می‌شناسند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها