مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور گفت: به دلیل بارش برف و باران در اغلب نقاط کشور و پیش‌بینی وقوع بهمن و کولاک، مردم حتما از سفر غیرضروری پرهیز کنند همچنین راننده‌ها تجهیزات ز‌مستانی و زنجیر چرخ داشته باشند.
کد خبر: ۱۳۰۲۷۲۳

به گزارش جام جم آنلاین، ایمان محرابی‌نیا در گفتگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

انسداد روزانه کندوان در 3 روز هفته

وی بیان کرد: محور کندوان حدفاصل مرزن آباد تا دزدبن در استان مازندران تا 12 اسفند 99 از ساعت 8 تا 17 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه به‌ دلیل اجرایی عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر، حدفاصل کیلومتر 5 تا 15 مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

برف و باران در جاده های 7 استان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور تصریح کرد: در حال حاضر تردد در مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین - رشت و آزادراه تهران-شمال و محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه روان است.

محرابی نیا با بیان اینکه در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است، از بارش برف وباران در برخی از محورهای استان های مرکزی و چهارمحال و بختیاری خبر داد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر بارش باران در برخی از محورهای استان های لرستان، خوزستان، زنجان، همدان و کهگیلویه و بویراحمد گزارش شده است.

ترافیک سنگین در‌ آزادراه قزوین-تهران و آزادراه کرج-قزوین

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران محدوده مهرویلا و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک، از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده ساسانی و حدفاصل محمدشهر تا مهرویلا خبر داد.

خودروها حتما به زنجیرچرخ و وسایل گرمایشی مجهز باشند

محرابی نیا یادآور شد: به دلیل بارش برف و باران در اغلب نقاط کشور و پیش‌بینی وقوع بهمن و کولاک، مردم حتما از انجام سفر غیرضروری پرهیز کنند همچنین راننده‌ها حتما تجهیزات ز‌مستانی و زنجیرچرخ داشته باشند.

کاهش 2 درصدی ترافیک جاده‌ها در شبانه‌روز گذشته

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2307 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها نسبت به روز قبل 2 درصد کاهش نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 14.8 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

آزادراه‌ کرج-تهران پرترددترین جاده کشور‌ در شبانه روز گذشته

وی اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه ‌کرج-تهران با 118 هزار تردد، آزادراه کرج-قزوین با 117 هزار تردد و آزادراه تهران-کرج‌ با 109 هزار تردد ثبت شد.

11 جاده مسدود است

محرابی نیا با اشاره به انسداد 11 محور به دلیل نبود ایمنی در مسیر، گفت: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود، محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، محور سروآباد-پاوه، محور گنج نامه-تویسرکان و محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

وی افزود: همچنین محور وازک-بلده در مازندران، جاده پدافند جنوب غرب - امیدیه واقع در استان خوزستان، جاده پونل - خلخال، جاده شهداد-نهبندان، محور فرعی شمشک-دیزین و جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها