اتفاق مهم در تمرینات استقلال؛

دیاباته به شایعات پایان داد

تیم فوتبال استقلال تهران در سیزدهمین دیدار خود در لیگ برتر برابر تیم نفت مسجد سلیمان با نتیجه تساوی متوقف شد تا بعد از باخت به سایپا، این بار دو امتیاز مهم دیگر را از دست بدهد.
کد خبر: ۱۳۰۲۷۱۲

به گزارش جام جم آنلاین، در یکی از بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۵ امروز تیم استقلال تهران به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت که این مسابقه با نتیجه تساوی یک - یک به اتمام رسید.

در این بازی که در ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان برگزار شد، نیما انتظاری در دقیقه ۳۲ کرنر نفت را روی دروازه استقلال ارسال کرد اما سید حسین حسینی دروازه‌بان آبی‌ها با اشتباه عجیبی باعث شد این توپ به گل نفت تبدیل شود. وریا غفوری هم در دقیقه ۷۰ گل تساوی را به ثمر رساند.

آبی‌های تهران که هفته گذشته برابر سایپا شکست خورده بودند، با تساوی امروز دو امتیاز حساس دیگر را از دست دادند تا ۲۳ امتیازی شوند و صدر جدول را به تیم‌های مدعی دیگر مثل سپاهان و صنعت نفت تعارف بزنند.

استقلال این مسابقه را با تغییراتی در ترکیب اصلی خود شروع کرد. محمود فکری تیمش را با ترکیب سیدحسین حسینی، محمد نادری، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، وریا غفوری، محمد دانشگر، امیر ارسلان مطهری و آرش رضاوند روانه میدان کرد. نیمکت نشینی رشید مظاهری و حضور حسینی به جای مظاهری مهمترین نکته ترکیب آبی‌ها بود. شیخ دیاباته هم به دلیل آنچه که مصدومیت عنوان شد، آبی‌ها را در مسجد سلیمان همراهی نکرد.

نیمه نخست این بازی موقعیت چندان گلزنی نداشت. بعد از آنکه نفتی‌ها در دقیقه ۳۲ با اشتباه حسینی به گل رسیدند، مهدی قائدی ۴ دقیقه بعد می‌توانست بازی را به تساوی بکشد اما شوت مهاجم استقلال به تیرک دروازه حریف خورد.

نیمه دوم را می‌توان نیمه توپ و تیرک نامگذاری کرد و چند نوبت ضربات بازیکنان دو تیم به تیرک دروازه‌ها برخورد کرد.

شاگردان مجتبی حسینی در تیم نفت فرصت داشتند گل دوم را در دقیقه ۵۳ به ثمر برسانند اما شوت محبی را ابتدا حسینی مهار کرد و در ادامه توپ به تیرک دروازه برخورد کرد و به کرنر تبدیل شد.

سرمربی استقلال در ادامه بابک مرادی و مهدی مهدی پور را به جای نادری و شجاعیان در دقیقه ۶۸ وارد زمین کرد.

این تعویض در دقیقه ۷۰ به ثمر نشست و استقلال با پاس مرادی و ضربه سر وریا غفوری به گل تساوی دست یافت.

فشار استقلال بعد از گل تساوی بیشتر هم شد. در دقیقه ۷۴ فرشید اسماعیلی با ضربه سر خود مجدداً تیرک دروازه نفت را به لرزه درآورد. این اتفاق ۶ دقیقه بعد و روی ضربه بابک مرادی تکرار شد و تیرک دروازه مانع باز شدن دروازه نفت شد.

فکری در دقیقه ۸۷ مطهری را از زمین خارج کرد و محمدحسین فلاح را جای او به زمین فرستاد اما تلاش بازیکنان دو تیم در ادامه ثمری نداشت و بازی با همان نتیجه تساوی یک - یک تمام شد.

آرش رضاوند هافبک استقلال در این بازی از پیام حیدری داور کارت زرد گرفت و به این ترتیب مسابقه بعدی آبی پوشان را از دست داد.

استقلال ۲ امتیاز دیگر را هدر داد / تعارف صدر جدول به سپاهان و صنعت نفت

پیش از شروع مسابقه هم اعضای دو تیم با نثار گل مقابل تصویر مهرداد میناوند پیشکسوت فقید پرسپولیس، یاد او را گرامی داشتند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها