با حضور هواداران و وزرشکاران و پیشکسوتان

میناوند به خاک سپرده شد + عکس

پیکر پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۱۳۰۲۶۲۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، مهرداد میناوند دیشب پس از چند روز بستری‌شدن در بیمارستان به دلیل ابتلا به بیماری کرونا از دنیا رفت.
 
دقایقی پیش پیکر او در کنار مزار جعفر کاشانی و ابراهیم آشتیانی ۲ پیشکسوت دیگر پرسپولیس، در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا آرام گرفت.
 
جمعی از هواداران پرسپولیس و چهره‌های شاخصی چون علی کریمی، یحیی گل‌محمدی، علی دایی، محمد خاکپور، جواد کاظمیان، بهنام ابوالقاسمپور، محمدرضا مهدوی، محمد پنجعلی و  علی پروین از پیشکسوتان فوتبال ایران و جعفر سمیعی مدیرعامل و سید مجید صدری عضو و رییس هیات مدیره پرسپولیس در این مراسم حضور داشتند.
 
میناوند به خاک سپرده شد + عکس
 
میناوند متولد سال ۱۳۵۴ بود و از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۲، ۷۵ بار پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را بر تن کرد. این مدافع چپ فوتبال ایران سال ۱۳۷۴ از پاس به پرسپولیس آمد و در سه سال حضورش ۸۹ بار با پیراهن این تیم بازی کرد و ۱۳ گل به ثمر رساند. او در ادامه به اشتورم گراتس اتریش منتقل شد و در سه سال حضور در این تیم ۶۷ بازی انجام داد.
 
او در ادامه برای شارلوا بلژیک و الشباب امارات بازی کرد و دوباره در سال ۱۳۸۲ به پرسپولیس بازگشت و پیراهن تیم محبوب خود را برتن کرد. دوره دوم حضورش در پرسپولیس فقط یک سال طول کشیده و در ادامه این مدافع چپ پا راهی سپاهان و راه‌آهن شد و در سال ۱۳۸۴ از فوتبال خداحافظی کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها