جوان ربوده شده در کمتر از ۲۴ ساعت از چنگال آدم ربایان نجات یافت

دستگیری سه آدم ربا در کرج

حوادث کرمان؛ آدم ربایی

زوج طمعکار عامل ربودن زن فروشنده

زوج میانسال که نقشه ربودن زن فروشنده را برای تصاحب طلاهایش طراحی و اجرا کرده بودند از سوی پلیس کرمان دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۳۰۲۶۰۱
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایران، سردار «عبدالرضا ناظری»، فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر گفت: شامگاه سه‌شنبه مردی با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن همسرش خبر داد و گفت  که همسرم مغازه‌دار است و ساعت ۸ شب مغازه‌اش را تعطیل کرده اما دیگر از او خبری نداریم.

پس از این شکایت موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت. با تحقیقات پلیسی مشخص شد، زن جوان حدود ساعت ۸ شب، بعد از بستن مغازه‌اش به خانه نرفته است بنابراین با توجه به دلایل و یافته‌های تحقیقاتی و پلیسی، فرضیه آدم‌ربایی قوت گرفت.
 
زوج طمعکار عامل ربودن زن فروشنده
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: تحقیقات میدانی و اقدامات خاص کارآگاهان پلیس تا بامداد روز بعد ادامه داشت و سرنخ‌هایی از دست داشتن زوج میانسالی در این آدم‌ربایی بدست آمد و تلاش پلیس برای شناسایی مخفیگاه آنان ادامه پیدا کرد تا اینکه  سرانجام قبل از طلوع آفتاب، با شناسایی مخفیگاه آدم‌ربایان، متهمان در یک عملیات غافلگیرانه کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند و زن جوان نیز آزاد شد.

در تحقیقات پلیس مشخص شد، زن میانسال از مشتریان فرد ربوده شده بوده که برای سرقت طلا و جواهرات و دریافت پول از خانواده‌اش در قبال آزادی او این نقشه را طراحی کرده بودند. متهم گفت: با همسرم تصمیم گرفتیم با برقراری رابطه‌ای صمیمی، اعتماد زن جوان را جلب کرده و او را به منزل خود بیاوریم، سپس او را  بی‌هوش کنیم و از خانواده‌اش برای آزادی وی پول بخواهیم اما قبل از انجام هر اقدامی دستگیر شدیم.سردار ناظری با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی افزود: شهروندان به افراد ناشناس اعتماد نکنند و هشدارهای پلیسی را در زندگی روزمره خود به کار برند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها