رمز‌گشایی از صحبت‌های رسول‌پناه؛

قرارداد ۱۴‌میلیاردی یحیی حقیقت دارد؟

 مهدی رسول‌پناه در بیانیه‌‌ دیروز خود ضمن دعوت از گل‌محمدی برای حضور در یک مناظره، به برخی اتفاقات رخ داده در زمان مدیریتش اشاره کرد که در نوع خودش جالب و قابل پیگیری به نظر می‌رسد.
کد خبر: ۱۳۰۲۴۹۵

به گزارش جام جم آنلاین ، روزنامه جام جم در صفحه چهار شماره امروز خود نوشت: رسول‌پناه در این بیانیه مدعی شده گل‌محمدی در تمام بازی‌هایی که ناکام بوده به جای این که مسؤولیت فنی تیم را بپذیرد فرار رو به جلو داشته و با تکیه به پشتوانه پرقدرت مجازی سعی می‌کند دیگران را در شکست مقصر جلوه دهد.

اما بی‌تردید مهم‌ترین بخش بیانیه رسول‌پناه که البته نیمی از آن هم سانسور شده همان بخش‌هایی است که او به قرار گرفتن دو بازیکن ثابت پرسپولیس در فهرست مازاد اشاره می‌کند و البته بخشی که مربوط به تمدید قرارداد یحیی گل‌محمدی و پاداش‌های آسیایی اوست.

سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس آشکارا مدعی می‌شود جرقه اختلافات جایی زده شد که مدیر برنامه‌های گل‌محمدی در باشگاه حاضر شد و علاوه بر اعلام رقم نجومی و اخذ امتیازات در قرارداد گل‌محمدی، پیشنهاد داد تا قرارداد دو بازیکن نیز تغییر کند.

رسول‌پناه صراحتا در این بخش از بیانیه‌اش مدعی می‌شود که او با افزایش رقم قرارداد گل‌محمدی مخالفت کرده است. موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که قرارداد گل‌محمدی با رقمی جدید پس از رفتن او و حضور جعفر سمیعی تمدید شد که طبق برخی خبرهای غیر‌رسمی رقمی حدود ۱۴‌میلیارد تومان برای یک فصل است.

برخی خبرها که البته طبیعی هم هست به صورت رسمی اعلام نشود حاکی از آن است که گل‌محمدی با رقمی معادل ۱۴‌میلیارد تومان(۱۱‌میلیارد قرارداد + ۳‌میلیارد تومان آپشن) با پرسپولیس قراردادش را تمدید کرده است و به همین دلیل نیز هیچ اصطکاکی با مدیرعامل جدید سرخ‌پوشان پیدا نکرده است.

رسول‌پناه در جایی دیگر از بیانیه‌اش اعلام کرده که گل‌محمدی خواهان اخراج دو بازیکن از تیمش بوده که در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده‌اند. شنیده می‌شود نام این دو بازیکن نیز جزو بخش‌هایی از بیانیه رسول‌پناه بوده که سانسور شده. به هرحال آنهایی که دستی بر آتش اخبار پشت پرده پرسپولیس دارند به خوبی می‌دانند که سیدجلال حسینی و کمال کامیابی‌نیا در فهرست مازاد گل‌محمدی بوده‌اند و محمد نادری نیز جزو بازیکنانی بوده که گل‌محمدی به او اعتقادی نداشته است. در ادامه رمز‌گشایی بیانیه رسول‌پناه باید به جایی رسید که او آشکارا از پاداش آسیایی گل‌محمدی پرده برداشته است. رسول‌پناه تاکید کرده که نه تنها گل‌محمدی صد‌در‌صد قرارداد سال قبل به علاوه تمامی آپشن‌های آن را بدون کم و کسر دریافت کرده، بلکه مازاد بر آن بابت بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز برای تک‌تک بازی‌ها پاداش جداگانه‌ای دریافت کرده با رقمی حدود ۵۰۰ میلیون تومان. در مجموع این بیانیه بسیاری از حقایق را روشن کرد و نشان داد که چه اتفاقاتی بین گل‌محمدی و رسول‌پناه افتاده است اما بی‌تردید عمده دلیل اختلافات این دو، مسائل مالی بوده است.

درنهایت نیز این اختلاف با توجه به جدایی مهدی رسول‌پناه از بدنه مدیریتی باشگاه پرسپولیس و حمایت فوق‌العاده‌ای که یحیی گل‌محمدی در فضای مجازی همراه خود می‌بیند با پیروزی نهایی گل‌محمدی به پایان رسید. اما موضوعی که باید زیر نظر گرفت این است که یحیی گل‌محمدی در ادامه مسیرش با پرسپولیس چه سرنوشتی خواهد داشت. آیا گل‌محمدی پیشنهاد رسول‌پناه را برای حضور در مناظره خواهد پذیرفت؟ آیا گل‌محمدی در مناظره‌ای رو‌در‌رو با سرپرست سابق پرسپولیس ادعاهای رسول‌پناه را به چالش خواهد کشید؟ اتفاقی که بعید به نظر می‌رسد.

حامد وفایی - گروه ورزش / روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها