کد خبر: ۱۳۰۱۹۴۴

لیست بهترین تورهای مشهد را از کجا ببینیم؟

شهر مشهد یکی از بهترین‌ شهرهای توریستی کشورمان است که علی‌رغم وجود بارگاه امام هشتم (ع)، جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و تفریحی فراوانی دارد. بیشتر افرادی که مشهد را برای مقصد سفرشان انتخاب می‌کنند، ترجیح می‌دهند تا با تور مشهد هوایی به این شهر بروند؛ چراکه تور مشهد زمینی، به‌دلیل طولانی بودن مسیر، طرفداران کم‌تری دارد. البته برای رزرو تور مشهد از تهران و سایر شهرها، باید دقت کافی داشته باشید تا در زمان مناسب، بهترین تورهای ممکن را رزرو کنید. در ادامه‌ مطلب با ما همراه باشید تا برای دیدن بهترین تورهای هوایی مشهد شما را راهنمایی کنیم.  
 
لذت‌های سفر به شهر مشهد
 
لیست بهترین تورهای مشهد را از کجا ببینیم؟
 
بزرگ‌شهر مشهد، سالانه پذیرای بالغ‌بر 20 میلیون زائر داخلی و دو میلیون زائر خارجی است که با نیت زیارت بارگاه امام مهربانی‌ها (ع) به این شهر سفر می‌کنند. در 10 سال اخیر صدها هتل در مشهد، مهمانسرا، مرکز تجاری و مرکز توریستی در مشهد ایجاد شده تا این شهر بتواند میزبان خوبی برای همه زائران، گردشگران و مسافران باشد. این شهر حدود 351 کیلومتر مربع وسعت دارد که پس از تهران، دومین شهر پهناور کشور محسوب می‌شود.
آب‌وهوای این شهر در فصول نیمه اول سال، معتدل و کمی گرم به‌نظر می‌رسد؛ اما در فصول نیمه دوم سال، خنک و سرد است. از جمله زیباترین و بهترین هتل‌های مشهد می‌توان هتل الماس دو، هتل درویشی، هتل مدینه‌الرضا و هتل بین‌المللی قصر طلایی را نام برد. این هتل‌ها جزو بهترین هتل‌های کل کشور نیز محسوب می‌شوند.  
 
اگر شما قصد دارید تعطیلات خود را در مشهد مقدس بگذرانید، می‌توانید اقامت خاطره‌انگیزی را همراه با تفریحات پی‌درپی تجربه کنید. البته یادتان باشد در سفر به این شهر، حتما سری هم به شهر طوس و آرامگاه فردوسی، شاعر بلند آوازه‌ کشورمان بزنید. بهتر است قبل از آغاز سفرتان، یک تور مناسب را رزرو کنید تا بتوانید از بیشتر پتانسیل‌های تفریحی این شهر بهره ببرید. حتما قبل از انتخاب تور مشهد، با مزایای سفر هوایی مشهد آشنا شوید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
 
بیشتر بخوانید : جاذبه های فرهنگی مشهد
 
چرا تور هوایی مشهد بهتر از تورهای زمینی است؟
 
اگر با هواپیما به استان خراسان رضوی سفر کنید، طی یک ساعت و نیم به مقصد خود خواهید رسید؛ آنگاه می‌توانید به محض ورود به مشهد، زیارت یا گردش خود را آغاز کنید. این درحالی است که اگر با وسایل نقلیه زمینی مانند اتوبوس، قطار یا حتی ماشین شخصی‌تان به مشهد بروید، حدود 20 ساعت در راه خواهید بود. آنگاه با رسیدن به مقصد، نایی برای گردش یا زیارت باقی نمی‌ماند.
 
بنابراین باید ابتدا به جای تفریح، به فکر استراحت باشید. همین مورد باعث شده تا تور مشهد هوایی طرفداران بسیار بیشتری نسبت به سایر تورها داشته باشد. البته تور مشهد از تهران از تورهای دو روزه آغاز شده و تا یک هفته هم درمیان آن‌ها پیدا می‌شود. بنابراین شما می‌توانید بسته به مدت‌زمان سفر خود، بهترین تور مسافرتی‌تان به شمال شرقی کشور را انتخاب کنید.
 
لیست بهترین تورهای مشهد را از کجا ببینیم؟
 
لیست بهترین تورهای مشهد را از کجا ببینیم؟
 
معمولا لیست بهترین تورهای هوایی شهر مشهد مقدس در سایت‌های معتبر کشور قابل مشاهده است. یکی از بهترین سایت‌هایی که در همه طول سال، انواع تور مشهد هوایی را ارائه می‌کند، سایت علی‌بابا است. علی‌بابا با داشتن یک تیم پشتیبانی قوی، آماده‌ خدمت‌رسانی به همه مسافران در سطح کشور است. شما می‌توانید انواع تورهای مسافرتی، تفریحی، زیارتی و... را در این سایت مشاهده کرده و سپس برای رزرو هریک از آن‌ها به‌صورت آنلاین اقدام کنید.
تورهای ارزان و لحظه‌ آخری نیز در فصول نیمه اول و دوم سال قابل رزرو هستند که هزینه پایین‌تری را برای شما رقم می‌زنند. یکی از بهترین تورهای مشهد در سایت علی‌بابا، تورهای دو و سه‌شبه‌ آخر هفته‌ها است. البته شما می‌توانید هنگام رزرو تور مشهد، اقامتگاه خود را نیز انتخاب کنید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا براساس سلیقه‌ خود یکی از هزاران اقامتگاه موجود در این کلانشهر را رزرو کنید. در نظر داشته باشید که هرچقدر اقامتگاه شما کیفیت بالاتری داشته باشد، هزینه تور شما نیز بیشتر خواهد شد.
 
 
نکات تکمیلی رزرو تور مشهد
 
اگر تابه‌حال بیشتر با ماشین شخصی به سفر رفته‌اید و کم‌تر از تور استفاده کرده‌اید، بهتر است نکات زیر را قبل از رزرو تورهای مسافرتی رعایت کنید:
 
-          هنگام رزرو تور مشهد از تهران یا هر شهر دیگری، حتما اطلاعات کتبی موجود در قرارداد تور را مطالعه کنید و به قول و قرارهای شفاهی مدیران تور در هیچ زمینه‌ای اعتماد نکنید.
 
-          اگر تور شما قابلیت انتخاب اقامتگاه را نداشت، بهتر است قبل از رزرو درمورد امکانات آن اقامتگاه، هتل یا مهمانسرا تحقیق کنید تا بعدها بخاطر کمبود امکانات رفاهی، از لذت سفرتان کاسته نشود.
 
-          درنظر داشته باشید که پروازهای صبح به مشهد گران‌تر هستند. بنابراین اگر پرواز تور هوایی شما به مشهد، در ساعت‌های صبح انجام می‌شود، احتمالا هزینه‌ بالاتری برای آن تور پرداخت خواهید کرد.
 
-          سایت علی‌بابا، طرف قرارداد اکثر هتل‌ها و مکان‌های دیدنی کشور است و می‌تواند تورهای ارزان‌تر و باکیفیت‌تری را برای شما فراهم کند.
 
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها