رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد؛

کشف سرقت ۲۰ میلیاردی از منازل مسکونی پایتخت

طی 24 ساعت گذشته یک نوجوان 17 ساله متهم به قتل، 5 سارق، 2 اراذل و اوباش، 2 معتاد متجاهر و یک سوداگر مرگ در چهارمحال و بختیاری دستگیر، 3 واحد صنفی و یک پاتوق فروش و استعمال مواد مخدر پلمب و حدود یک هزار قرص روانگردان کشف شد.
کد خبر: ۱۳۰۱۹۲۶
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، غلامعلی شکری امروز در گفت‌ وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در پی وقوع آتش‌سوزی در یک مدرسه در "دِه چشمه"، واحد گشت کلانتری11 فارسان به همراه تیمی از نیروهای آتش‌نشانی و امدادی به محل اعزام شدند.
از دستگیری قاتل 17ساله تا کشف قرص‌های روانگردان در چهارمحال و بختیاری
فرمانده انتظامی شهرستان "فارسان" افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد که در اثر آتش‌سوزی اطاق سرایداری مدرسه، 5 نفر از اعضای یک خانواده شامل پدر 50 ساله، مادر 50 ساله و 3 فرزند پسر 17 ، 16 و 10 ساله دچار سوختگی شده و مادر خانواده بر اثر شدت سوختگی در بیمارستان جان باخت.
وی با اشاره به شروع تحقیقات پلیس آگاهی تصریح کرد: با بررسی شواهد و مدارک موجود و انجام تحقیقات ماموران، نهایتاً مشخص شد که فرزند 17 ساله خانواده به دلیل اختلافات خانوادگی، به عمد منزل را به آتش کشیده است که  این متهم دستگیر و در بازجویی انجام شده به ارتکاب جرم و قصد قتل خانواده اعتراف کرد که جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
از دستگیری قاتل 17ساله تا کشف قرص‌های روانگردان در چهارمحال و بختیاری
 
پلمب 3 واحد صنفی و کشف قرص‌های روانگردان
علی تابش فرد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی و پلیس مبارزه با موادمخدر لردگان به همراه نماینده شبکه بهداشت و درمان شهرستان از 7 واحد صنفی آرایشی بهداشتی در مالخلیفه بازدید کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لردگان افزود: در این بازدید 968 عدد انواع قرص مخدر و روانگردان کشف و 3 واحد صنفی متخلف نیز با حکم مقام قضایی پلمب شد.

پلمب پاتوق فروش مواد مخدر و دستگیری یک سوداگر مرگ و 2 معتاد متجاهر در شهرکرد
علی سپهوند نیز در گفت‌وگو با فارس گفت: نظر به گزارشات و اخبار واصله مردمی و نارضایتی عمومی در مورد برپایی پاتوق خرید، فروش و استعمال موادمخدر در یکی از محله‌های شهر شهرکرد ، مراتب در دستور کار مامورین کلانتری13 امام خمینی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد افزود: با انجام تحقیقات میدانی این پاتوق فروش و استعمال موادمخدر شناسائی و ضمن انجام هماهنگی قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه بازرسی شد.
وی با اشاره به پلمب این پاتوق فروش مواد مخدر بیان داشت: در بازرسی از این مکان، یک سوداگر مرگ به همراه 2 معتاد متجاهر دستگیر و 15 سانت هرویین و 5 سانت شیشه کشف شد و متهمان به همراه اقلام کشف شده تحویل مقام قضائی شدند.
از دستگیری قاتل 17ساله تا کشف قرص‌های روانگردان در چهارمحال و بختیاری
دستگیری 2 اراذل و اوباش در شهرکرد
سپهوند اضافه کرد: در پی قدرت‌نمایی و درگیری 2 نفر از اراذل و اوباش و ایجاد ناامنی در محله سرچشمه‌های شهرکرد، دستگیری این متهمان در دستور کار ماموران کلانتری11 سعدی شهرکرد قرار گرفت.
وی با اشاره به برخورد جدی پلیس با قانون‌شکنان و مخلان نظم و امنیت اظهار داشت: محل اختفای متهمان شناسائی و پس از هماهنگی قضائی، این مخلان نظم و امنیت در مخفیگاهشان دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

دستگیری عاملان 16 فقره سرقت در استان
عبدالرضا قاضی‌زاده نیز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی، احشام و مغازه رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان، قرار گرفت.
جانشین فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: ماموران پلیس آگاهی استان، شهرکرد، بروجن، فارسان، سامان، بن و خانمیرزا با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به‌جامانده در صحنه‌های سرقت موفق شدند 5 سارق را دستگیر کنند.
وی افزود: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به 16 فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی، احشام و مغازه اعتراف کردند و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها