فالگیری و رمالی در فضای مجازی منجر به پرونده‌های قضایی بی‌شماری شده است

فال‌ های شوم

مادر و دختر جیب‌بر بعد از آزادی از زندان با راه‌اندازی صفحه‌ای در اینستاگرام و با معجون بیهوشی، طلا و اموال دختران و زنان را سرقت می‌كردند. آخرین طعمه این سارقان یک نقاش بود که چهره آنها را نقاشی كرد و پلیس را به هویت آنها رساند.
کد خبر: ۱۳۰۱۸۶۷

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام‌جم، اوایل آذر امسال دختر جوانی با حضور در شعبه چهارم دادیاری دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، از دو زن به خاطر سرقت شكایت كرد.

پس از این شكایت، پرونده به پلیس آگاهی رفت و شاكی در تحقیقات گفت: «۴۰ ساله‌ام و هر بار كه فردی به خواستگاری‌ام می‌آمد، به عناوین مختلف مراسم به‌هم می‌خورد و نمی‌توانستم ازدواج كنم. بعد از دوستی با دختری در اینستاگرام، او مرا با رمالی آشنا كرد که مدعی بود یك زن رقیبم است و طلسم‌ها و نسخه‌های نحسی برای حضور ارواح، در خانه‌ام گذاشته كه باید آنها را بشكند. در نبود خانواده‌ام، زن رمال و دوست اینترنتی‌ام به خانه‌مان آمدند. طلاهای خودم، خانواده‌ام و ساعت طلای مادرم را مقابل زن رمال گذاشتم تا وردهایی را در آن بخواند و طلسم ازدواجم شكسته شود، بعد معجونی به من داد كه با خوردن آن، بی‌هوش شدم. وقتی به‌هوش آمدم، فهمیدم طلاها را دزدیده و فرار كرده‌اند. تلفن هر دوی آنها خاموش و اینستاگرام زن رمال نیز مسدود شده است.»

همزمان باشروع تحقیقات پلیسی، چند زن و دختر دیگر هم از متهمان فراری شكایت كردند‌ تا این‌که هفته گذشته زنی با مراجعه به پلیس آگاهی تهران، با طرح شكایتی مشابه گفت: «چون با شوهرم اختلاف داشته و بد اخلاق بود سراغ یك رمال اینستاگرامی رفتم. چند روز بعد زن رمال و دستیارش به خانه ام آمدند. او وردهایی را روی طلاهایم خواند. بعد معجونی داد كه نوشیدم و حالم بد شد. به زور می‌گفت باید بقیه آن را بخوری كه شك كرده، با آنها درگیر شدم و كلاه‌گیس هردوی‌شان افتاد. در همین حال بی‌هوش كناری افتادم ‌و آنها طلاهایم را سرقت کردند. چون نقاش هستم، توانستم تصاویر دو زن سارق را طراحی كنم.

وقتی ماموران چهره نقاشی‌ شده دزدان را با تصاویر متهمان در بانك مجرمان پلیس آگاهی بررسی كردند، رد مادر و دختر جیب‌ بر سابقه‌دار را به دست آوردند. آنها چند ماه قبل از زندان آزاد شده و این بار به این شیوه سرقت می‌كردند.

متهمان دو روز پیش بازداشت و به جرم خود اعتراف كردند. شهین در بازجویی‌ها گفت: من و دخترم سال‌ها بود در بازار، مترو و اتوبوس پول و گوشی زنان و دختران را سرقت می‌كردیم. به همین جرم بازداشت شده و به زندان افتادیم. دو سال حبس بودیم كه آزاد شدیم، به خاطر شرایط شیوع كرونا نمی‌شد كه به‌راحتی از مسافران اتوبوس و مترو سرقت كنیم. بنابراین تصمیم به سرقت به شیوه رمالی گرفتیم. در اینستاگرام تبلیغات رمالی می‌كردیم. دخترم نیز در فضای مجازی با دختران و زنان برقرار كرده و آنها را به من معرفی می‌كرد. من به خانه‌های‌شان می‌رفتم و بطری معجون مسموم را هم می‌بردم. زنان ساده‌لوح طلا، سكه و ساعت طلا برایم می‌آوردند كه ورد‌های حل مشكل را برای‌شان بخوانم. برای این‌كه چهره واقعی‌مان لو نرود، ماسك بهداشتی داشتیم و كلاه‌گیس برسر می‌گذاشتیم. بعد از آن‌كه سوژه‌ها معجون مسموم را خورده و بیهوش می‌شدند، ما اموال را دزدیده و فرار می‌كردیم.

دادیار شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: با اعتراف زن رمال و دخترش، تحقیقات از آنها برای رازگشایی از دیگر جرایم‌شان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها