رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خبر داد؛

واکسن ایرانی کرونا تاکنون عارضه‌ا‌ی نداشته است

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: واکسن‌ های خارجی کرونا عوارض فراوانی داشتند اما واکسن ایرانی تولید شده تاکنون هیچ عارضه‌ای نداشته است.
کد خبر: ۱۳۰۱۷۹۳

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در آیین رونمایی از محصولات جدید در حوزه مکمل، مواد اولیه و دارو‌های ایورمکتین اظهار کرد: یکسال پیش در چنین روزی ما یک قاسم سلیمانی داشتیم و یک ترامپ، اما امروز ذلتی برای این جانی به وجود آمده از طرفی مزار شهید سلیمانی کعبه دل‌ها شده است.

وی با بیان اینکه امروز برای خسته نباشید خدمت فرزندان امام و سربازان رهبری رسیدم، گفت: دو شعار کلیدی دشمنان دارند که یکی طرفداری از حقوق بشر و دیگری طرفداری از دانش است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام رفتار با اشاره به اینکه دشمنان را با مردم دنیا از جمله مردم لبنان، یمن، سوریه و... دیده اید، ادامه داد: مردم را می‌کشند و شرکت‌های دانش بنیان را تحریم می‌کنند.

مخبر با بیان اینکه یک ماه پیش شهید فخری زاده را شهید کردند امروز دانش بنیان برکت را تحریم کردند، گفت: این دشمنان با شخصیت‌ها دشمنی ندارند بلکه از مردم می‌ترسند و با آن‌ها دشمنی دارند.

وی با بیان اینکه این مردم هستند که با دشمنان تقابل می‌کنند، گفت: یک کلمه به دشمن می‌گویم و آن این است که تمام تلاش هایتان مذبوهانه است و ما در همه‌ زمینه‌ها به صورت یکپارچه و منسجم تلاش کردیم.

مخبر گفت: اینکه ستاد را بلافاصله بعد از واکسن تحریم کردند مردم باید بدانند با کیفیت و کمیت بهتر واکسن را تولید می‌کنیم و از دیگر کشور‌ها جلو خواهیم بود.

وی بیان کرد: واکسن‌های تولید شده خارجی عارضه‌های فراوانی داشته اند، اما واکسن ایرانی تولید شده تاکنون هیچ عارضه‌ای نداشته است و این کار به نتیجه خواهد رسید.

مخبر گفت: تولید واکسن در آزمایشگاه موضوعی مهم است، اما آن که اهمیت اصلی دارد تولید انبوه آن است؛ ظرف یک ماه آینده بین ٢تا ٣میلیون دوز ماهانه تولید کنیم و تولیدات واکسن را به ١٢تا ١۴میلیون دوز واکسن خواهیم رساند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام بیان کرد: از شخصیت‌های سیاسی تشکر می‌کنم که به تحریم های دشمن موضع می‌گیرد و از همه افراد ممنونم.

مخبر ادامه داد: کشور‌های اروپایی از ما درخواست ماسک و دارو کردند و ظرف یکسال گذشته در هیچ موضوعی محتاج غرب نشدیم.

وی گفت: تمام تولیدات ستاد رویکرد اقتصادی نیست و بخش قابل توجهی از تولیدات به صورت رایگان در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌دهیم.تعدادی از داروی ایورمکتین به صورت رایگان به وزارت بهداشت داده می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام افزود: ان شالله شاهد باشیم به کوری چشم دشمن محرومیت در کشور نباشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها