کد خبر: ۱۳۰۱۷۳۷

حرفه باغبانی جز مشاغل سخت محسوب می شود.

اما با پیشرفت های حاصله در حوزه تولید تجهیزات باغبانی و کشاورزی، دستگاههایی ابداع شده‌اند که می‌توانند بسیاری از این کارهای سخت و طاقت فرسا را آسان سازند.

ساده ترین نمونه آن پمپ آب است که عملیات تامین و انتقال آب از منابع تا زمین های باغی و زراعی را تسهیل می سازد.

استفاده از ابزار برقی باغبانی علاوه بر صرفه جویی در زمان و انرژی کاربر، تاثیر بسزایی در کیفیت کاشت، داشت و برداشت محصولات و همچنین حفظ سلامت زمین و درختان دارد.

نکته ای که در رابطه با خرید بهترین ابزار برقی باغبانی باید به آن توجه کنید، در نظر گرفتن توان و قدرت دستگاه متناسب با نیازهای شما و آینده نگری در پروژه کاری است. لذا توصیه می‌کنیم تا قبل از خرید این ابزار نکات ارائه شده در این مقاله را به دقت مطالعه فرمایید.

بهترین ابزار برقی باغبانی

اره درخت بر

معرفی بهترین ابزار برقی باغبانی

اره درخت بر ابزاری برای برش و هرس کردن درختان است. اره درخت بر که به اره باغبانی یا اره زنجیری نیز مشهور است، از رایج ترین ادوات مورد نیاز هر باغدار است. این تجهیز بر اساس نیروی محرکه به دو دسته زیر تقسیم بندی می شود:

اره درخت بر برقی
اره درخت بر بنزینی

اره زنجیری بنزینی دوو مدل DACS5218 و اره موتوری حرفه ای دوو مدل DACS 5820XT یکی از بهترین ابزارها برای بریدن درختان تنومند محسوب می‌شوند. این محصولات دارای طراحی ارگونومیکی با جنس تیغه از فلز مقاوم و مستحکم، قدرت موتور بالا، سیستم خنک کننده، فیلتر هوای بزرگ و ظرفیت برش فوق العاده می باشند.

شمشاد زن

معرفی بهترین ابزار برقی باغبانی

شمشاد زن دستی همان قیچی شمشاد زن است که از آن برای کوتاه کردن شمشاد ها، ساقه گل ها و یا مرتب کردن چمن ها استفاده می شود. انواع شمشاد زن های موجود در بازار به سه دسته زیر تقسیم بندی می شود:

شمشاد زن برقی
شمشاد زن بنزینی

به شمشاد زن ها، دستگاه حاشیه زن نیز گفته می شود. نکته مهم در خرید شمشاد زن توجه به وزن و کارایی آن است.

چمن زن

معرفی بهترین ابزار برقی باغبانی

چمن زن برقی ابزاری برای مرتب کردن و کوتاه کردن چمن در زمین های صاف و هموار است. این دستگاه دارای تیغه های قابل تنظیم می باشد. بدین صورت که دستگاه بالا یا پایین تر رفته و به این ترتیب عمق چمن زنی تنظیم می شود. برای چمن زنی زمینهای ناهموار بهتر است که از شمشادزن یا حاشیه زن برقی استفاده شود.

چمن زن موتوری یا چمن زن گیربکسی
چمن زن برقی یا چمن زن الکتریکی
چمن زن تراکتوری
چمن زن بنزینی
چمن زن سیلندری
چمن زن شارژی

علف تراش

معرفی بهترین ابزار برقی باغبانی

علف تراش برای چیدن علف های هرز و گاها کوتاه کردن چمن های بلند در زمین های با وسعت کم و یا درو محصولات کشاورزی کاربرد دارد. علف تراش ها به دو دسته زیر در بازار موجود هستند:

علف تراش موتوری
علف تراش شارژی

علف تراش موتوری دوو مدل DABC 430 از نوع ۲ زمانه ، تک سیلندر و هوا خنک با نوع کاربراتور دیافراگمی بوده است که همانند یک داس پر قدرت و با سرعت بالا عمل می کند.

علف تراش موتوری چند کاره دوو مدل DAMT 520 با داشتن اهرم شافت شاخه زن، اهرم شافت شمشاد زن و اهرم شافت کاتر علف می تواند کلیه نیازهای باغبانی و زراعی شما را پوشش دهد.

اره سر شاخه زن

اره سر شاخه زن یا شاخه زن برقی ابزاری برای قطع کردن شاخه های درختان است. با استفاده از این ابزار با دقت بیشتر و کمترین نیرو قادر به هرس کردن درختان بزرگ هستید. انواع شاخه زن های موجود در بازار شامل موارد زیر است:

شاخه زن برقی
شاخه زن بنزینی

سمپاش

سمپاش ابزاری مفید برای محافظت از گیاهان و درختان در برابر حمله آفات و حشرات هستند. با استفاده از این ابزار می توانید عملیات گندزدایی و میکروب کشی را به صورت کاملا یکنواخت انجام دهید. انواع سمپاش در بازار بر اساس نیروی محرکه شامل موارد زیر هستند:

سم پاش بنزینی
سم پاش شارژی

پمپ آب

برای تامین آب در عملیات باغبانی قطعاً به یک پمپ آب احتیاج خواهید داشت. این ابزار برقی انتقال آب از رودخانه، دریاچه، مخازن و چاه آب را برای شما تسهیل می سازد. ضمن آن که از پمپ آب می توان برای پخش کردن کود های مایع در زمین‌های کشاورزی نیز استفاده کرد.

پمپ آب برقی
پمپ آب بنزینی

پمپ کف کش

پمپ کفکش ابزاری مفید برای خارج کردن لجن ته نشین شده، گل و لای، آب های آلوده حاوی شن های ریز و پسماندهای کوچک استفاده کرد.

همواره در هنگام خرید ابزار برقی باغبانی پس از کیفیت و تناسب کارایی دستگاه با نیاز خود، به طراحی ارگونومیک آن نیز دقت کنید.

نکات مهم در خرید ابزار برقی باغبانی که بهتر است بدانید

ابزار برقی باغبانی بر اساس نیروی محرکه به انواع برقی، موتوری و شارژی دسته بندی می شوند که در این میان مدل های موتوری بیشترین توان و قدرت را داشته و پس از آن ابزار برقی و سپس ابزار شارژی رتبه بندی می شوند.
حتماً اطلاعات اولیه را در رابطه با این ابزار کسب کرده و سپس برای خرید آنها اقدام کنید. اطلاعات تکمیلی را می توانید از فروشنده ابزار برقی باغبانی به دست آورید.

همواره در هنگام خرید ابزار برقی باغبانی پس از کیفیت و تناسب کارایی دستگاه با نیاز خود، به طراحی ارگونومیک آن نیز دقت کنید. یک طراحی ارگونومیک بایستی به گونه ای باشد که در استفاده های طولانی مدت کاربر را خسته نکند. ضمن آن که از تحمیل فشار به مچ دست ها و ستون فقرات جلوگیری به عمل آورد.

فروشگاههای اینترنتی منابع خوبی برای به دست آوردن اطلاعات در رابطه با قیمت و ویژگی های محصولات است. ضمن آنکه می توانید بازخورد مردم را از قسمت نظرات بیابید.

برای خرید اینترنتی ابزار برقی، فروشگاه های دارای نماد اعتماد الکترونیک را انتخاب کنید.

همچنین به دنبال مراکزی باشید که لوازم برقی باغبانی را با گارانتی اصل شرکتی به شما ارائه می دهند. این مسئله خیال شما را از بابت دردسرهای احتمالی راحت می کند.

فروشگاه نارنجلند ارائه دهنده بهترین ابزار برقی باغبانی از برندهای معتبر و باکیفیت است. ارائه برگ گارانتی به همراه قیمت های شرکتی از مزایای ویژه این فروشگاه اینترنتی است.

ضمن آنکه شما می توانید از توصیه های فنی کارشناسان فروشگاه در هنگام انتخاب لوازم مورد نیاز خود بهره مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس ۳۲۲۷۹۳۹۳ ۰۱۱ حاصل فرمایید و یا به سایت اینترنتی این فروشگاه به آدرس narenjland.com مراجعه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها