گر به تازگی کسب و کار جدیدی را در حوزه عرضه موادغذایی شروع کرده اید حتما به دنبال تولید کننده انواع صندلی چوبی و میز کافی شاپ و رستوران هستید.به دلیل اهمیتی که زیبایی مبلمان و میز و صندلی در دکوراسیون، جلب مشتری و نهایتا سودآوری کسب و کار شما دارد، اکیدا توصیه می‌کنیم تا در خرید آنها نهایت دقت را داشته باشید. عجله نکنید. بلکه با صبر و حوصله بسیار به دنبال بهترین تولید کننده مبلمان کافی شاپ و رستوران باشید.
کد خبر: ۱۳۰۱۷۲۴
معرفی تولید کننده انواع صندلی چوبی و میز کافی شاپ و رستوران
 
البته این امر مستلزم صرف وقت بسیار در بازار است. اما با گشت و گذاری در اینترنت، مطالعه راهنمای خرید و خواندن نظرات مردم این کار برای شما بسیار آسان تر می شود.
در این مقاله نیز به همین موضوعات پرداخته شده است و در پایان بهترین تولید کننده انواع صندلی چوبی و میز کافی شاپ و میز و صندلی رستورانی معرفی شده است.
این نکته را بخاطر داشته باشید که هر اندازه برای خرید میز و صندلی رستوران هزینه کنید، درواقع برای کسب و کار خود سرمایه گذاری کرده اید.

اهمیت میز و صندلی رستورانی در موفقیت کسب و کار

معرفی تولید کننده انواع صندلی چوبی و میز کافی شاپ و رستوران

کافی شاپ و رستوران تنها محیطی برای خوردن غذا و میان وعده نیست. بلکه یکی از تفریحات زندگی امروز محسوب می شود. افراد به چنین محیط هایی می آیند تا با خانواده و دوستان خود اوقات لذت بخشی را سپری کنند.
 
دکوراسیون، اولین ویژگی یک رستوران یا کافی شاپ است که باعث جلب توجه افراد می شود. عامل کلیدی در زیبایی دکوراسیون نیز در وهله اول مربوط به میز و صندلی است.
 
پس از زیبایی، راحتی میز و صندلی برای مشتریان اهمیت بسیاری دارد. آنها قرار است که حداقل یک ساعت روی صندلی های رستوران شما بنشینند. اگر که این میز و صندلی ارگونومی خوبی نداشته باشد احساس راحتی لازم را نخواهد داشت. درنتیجه باعث می شود تا مشتریان بلافاصله رستوران شما را ترک کنند. قطعا این تجربه ناخوشایند باعث ترک همیشگی محل می شود. حتی با ارائه بازخورد منفی از ورود مشتریان جدید نیز جلوگیری می کند.
 
سومین جنبه اهمیت موضوع آن است که میز و صندلی های ارزان و بی کیفیت به معنای تحمیل هزینه های تعمیر و در مواردی حتی صرف هزینه مجدد برای خرید میز و صندلی است. گاهی به صاحبان کسب و کارها توصیه می شود که در شروع کار خود به دنبال خرید میز و صندلی های دست دوم باشند. این کار اشتباه بزرگی است. زیرا هم از زیبایی رستوران و کافی شاپ شما می کاهد و هم اینکه لوازم دست دوم دوام زیادی نخواهند داشت. بنابراین خرید میز و صندلی دست دوم از نظر اقتصادی نیز بصرفه نخواهد بود.
 

نکاتی که تولید کنندگان میز و صندلی کافی شاپ و رستوران باید به آن توجه کنند

معرفی تولید کننده انواع صندلی چوبی و میز کافی شاپ و رستوران
 
مهمترین نکته ای که تولید کنندگان باید به آن دقت کنند، توجه به اتصالات میز و صندلی چوبی است. منظور از اتصالات در واقع کیفیت پیچ و مهره های کاربردی برای ساخت است.
 
میز و صندلی ها از لوازم پرکاربرد در رستوران ها و کافی شاپ ها هستند. بنابراین امکان تغییر حالت در آنها بالا است. کیفیت اتصالات باعث می شود تا محصول استحکام بالایی نیز پیدا کند. ظاهر این اتصالات نیز مهم است. بایستی به گونه ای باشد که در ظاهر میز و صندلی نمود نداشته باشد.
 
میز و صندلی های فلزی استحکام بالاتری نسبت به انواع چوبی دارند اما زیبایی ظاهری میز و صندلی های چوبی بیشتر است. بنابراین کیفیت اتصالات در مورد مبلمان های چوبی اهمیت بیشتری نیز پیدا می‌کند.
 
ضمن آنکه میز و صندلی های چوبی به اتصالات بیشتری نیز احتیاج دارند تا از تغییر حالت آنها در طی زمان جلوگیری کند. برای مثال پشتی و تکیه گاه و پایه های صندلی های چوبی بایستی به گونه ای باشد که با تکان های ساده و حتی محکم تر از آن نیز دچار تغییر حالت نشود.
 
جلب رضایت مشتری تنها با کیفیت خوب محصولات نیست که تامین می شود. بلکه خدمات پس از فروش و ارائه گارانتی نیز نقش مهمی در رضایتمندی آنها دارد.
 

ویژگی های بهترین تولید کننده انواع صندلی چوبی و میز کافی شاپ و رستوران

کیفیت

معرفی تولید کننده انواع صندلی چوبی و میز کافی شاپ و رستوران

اولین نکته کیفیت میز و صندلی است. کیفیت به معنای دوام بالای محصول و درنتیجه رضایت مشتریان خواهد بود. مسلما صرف هزینه های چند باره برای خرید و میز و صندلی مورد پسند هیچ رستوران داری نیست.
 
این مسئله خود نیز به کیفیت ساخت و متریال مصرفی باز می گردد. اگر از متریال بازیافتی برای ساخت میز و صندلی استفاده شود و یا ساخت محصول نیز با بی دقتی و عدم صرف وقت انجام شود، ضرر آن تنها متوجه مشتری نخواهد بود. بلکه متضرر اصلی تولید کننده خواهد بود که اعتبار خود را از دست می دهد.
 

بهره مندی از تجهیزات پیشرفته

دومین نکته حفظ و ارتقا کیفیت محصول است. این امر مستلزم بکار گرفتن فناوری های روز در ساخت محصولات است. پیگیری تکنولوژی های جدید و تلاش برای بهره مندی از آنها، کلید اصلی موفقیت رقبا در صنایع مختلف و حتی چوب سازی است.
 

جلب رضایت مشتریان

جلب رضایت مشتری تنها با کیفیت خوب محصولات نیست که تامین می شود. بلکه خدمات پس از فروش و ارائه گارانتی نقش مهمی در این رضایتمندی دارد. اگر می خواهید که مشتریان قبلی خود را از دست ندهید حتما این سیاست را در برنامه فروش خود قرار دهید. توجه داشته باشید که مشتریان راضی قوی ترین ابزار تبلیغاتی برای کسب و کار شما هستند.

تنوع

معرفی تولید کننده انواع صندلی چوبی و میز کافی شاپ و رستوران

چهارمین نکته مهم تلاش برای پیاده سازی تنوع در محصولات است. با گسترش شبکه های مجازی و درنتیجه سرعت بالای اطلاع رسانی، مصرف کنندگان خیلی سریع از جدیدترین ترند های روز دنیا مطلع می شوند. آنها به دنبال بروزترین و متفاوت ترین محصولات برای رستوران و کافی شاپ خود هستند.
چون بخوبی می دانند که مردم برای سپری کردن اوقات فراغت خود تمایل دارند تا خاص ترین محیط ها را تجربه کنند. این تنوع تنها به طراحی ظاهری محصول محدود نمی شود. حتی جنس میز و صندلی برای آب و هوای های متفاوت نیز اهمیت دارد.
 

معرفی بهترین تولید کننده انواع صندلی چوبی و میز کافی شاپ و رستوران

معرفی تولید کننده انواع صندلی چوبی و میز کافی شاپ و رستوران

گروه تولیدی عاج تولید کننده میز و صندلی رستورانی عرضه کننده انواع لوازم چوبی مورد نیاز رستوران ها و کافی شاپ ها و همچنین انواع میز ناهار خوری با کیفیت ساخت بالا و متریال درجه یک است. کلیه محصولات عاج ۱۰۰% تهیه شده از چوب روسی یا نراد است که به دلیل داشتن مزایای قابل توجه بهترین نوع چوب مصرفی در صنایع ساخت لوازم چوبی است.
 
این چوپ به طور طبیعی دارای گره ها و نقش و نگار های زیبا می باشد. قابلیت رنگپذیری بالایی داشته و امکان پیاده سازی رنگ های مختلف روی آن وجود دارد.
 
نسبت به آب و هوا مرطوب و شرجی، موریانه و حشرات چوب خوار مقاوم است. در عین سبک بودن استحکام بالایی داشته و قیمت مقرون بصرفه ای نیز دارد.
 
کلیه محصولات این تولیدی را در سایت عاج صندلی با گارانتی ۱۸ ماهه و بدون واسطه  عرضه می شود.
محصولات عاج دارای طراحی های کم جا هستند و برای فضاهای کوچک کافی شاپ ها و رستوران ها بسیار مناسب می باشند. برای فضاهای بزرگتر نیز امکان تغییر سایز محصولات وجود دارد.
 
برای سفارش محصولات میز و صندلی چوبی گروه تولیدی عاج و اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
 
۰۲۱۷۶۲۱۷۹۶۶
دفترفروش :۰۲۱۷۶۲۱۷۹۱۸
مدیریت فروش کارخانه : ۲۵۸۶۴۱۴-۰۹۱۲
 
اینستاگرام: @ajsandali

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها