روزنامه جام جم بررسی میکند: پشت پرده ماجرای سیلی هادی ساعی چیست؟

یک جای کار می‌لنگد!

ژاپنی ها با خسارت 20 میلیارد دلاری کنار می آیند؟

احتمال لغو المپیک بالا گرفت

اینبار دیگر این خبر را جدی بگیرید؛ المپیک توکیو لغو می شود. اگر تا امروز این خبر قطعی نشده برای این است که دولت ژاپن نمی خواهد بابت این اتفاق خسارتی نزدیک به 20 میلیارد دلار متحمل شود.
کد خبر: ۱۳۰۱۵۸۶

به گزارش جام جم آنلاین ، چند روز قبل هم از این خبر دادیم که ممکن است این اتفاق بیفتد. تمامی کارشناسان و ویروس شناسان می گویند برگزاری المپیک توکیو همانا و شیوع مجدد و شدید این ویروس در شرق آسیا همانا. 

امروز هم که روزنامه جام جم نوشته: با افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در سراسر ژاپن و در چندین کشور بزرگ در اروپا و آمریکا، مقامات توکیو و کمیته بین المللی المپیک بالاخره در حال اذعان به این نکته هستند که ممکن است برگزاری بازی‌های المپیک امکان پذیر نباشد.  نیویورک تایمز نوشت: IOC ممکن است برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم مجبور شود المپیک را لغو کند. این یک ضربه بزرگ مالی به کمیته بین المللی المپیک و ژاپن خواهد بود که بیش از ۱۲ میلیارد دلار برای ساخت استادیوم ها و بهبود زیرساخت های خود برای آماده سازی برای بازی ها و میلیاردها دلار دیگر هزینه کرده تا این رویداد را یک سال به تأخیر بیندازد.

توماس باخ، رئیس IOC گفته که به تعویق انداختن دوباره بازی ها گزینه روی میز نیست و اگر این رویداد نتواند در تابستان امسال برگزار شود، به صورت کامل متنفی می شود.IOC قبلاً میزبانی بازی های تابستانی ۲۰۲۴ را به پاریس و بازی های تابستانی ۲۰۲۸ را به لس آنجلس داده است.ب

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها